لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین مدل از مک بوک پرو 2018 آماده عرضه و فروش شد

اولین مدل از مک بوک پرو 2018 آماده عرضه و فروش شد

تنها چند ساعت پیش و بدون هیچ گونه اطلاع قبلی، شرکت اپل فرایند عرضه و فروش اولین مدل از سری مک بوک پرو 2018 را شروع کرده است.

مک بوک پرو 2018 از همین حالا از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین و رسمی اپل قابل خریداری بود و خریداران در برخی از کشورهای جهان می‌توانند آن را سفارش دهند. اپل اعلام کرده که سفارش‌های این محصول را در طول یک روز کاری در آمریکا ارسال می‌کند.

در حقیقت به نظر می‌رسد که اپل برای عرضه این محصول تا حدودی عجله دارد و آن را با سرعت بیشتری در اختیار کاربران قرار داده است. این در حالی است که بسیاری از پیش بینی‌ها، حاکی از آن بود که فرایند عرضه اولین مدل از سری مک بوک پرو 2018 از دو شنبه هفته آینده شروع خواهد شد.

مدل جدید از مک بوک پرو 2018 مجهز به پردازنده نسل هشتمی در دو مدل چهار و شش هسته‌ای اینتل یا همان «کافی لیک» شده است. مدل 13 اینچی مک بوک پرو 2018 داری پردازنده 4 هسته‌ای و نسخه 15 اینچی آن دارای پردازنده شش هسته‌ای هستند. اپل در تولید مک بوک پرو 15 اینچی، تا 32 گیگابایت رم را تعبیه کرده است.

اپل اعلام کرده که در تولید این محصول از تراشه T2 استفاده کرده است که علاوه بر بهبود امنیت دستگاه، امکان پشتیبانی همیشگی از دستیار دیجیتالی سیری را به کاربران می‌دهد. این محصول همچنین دارای کیبوردهای پروانه‌ای نسل سوم بوده که مشکلات مربوط به نسل قبلی در آن‌ها حل شده است.

در زمینه ذخیره سازی، اپل در تولید مک بوک پرو 2018 تا 4 ترابایت حافظه اس اس دی را در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند با محدودیت کمتری کارهای روزمره خود را انجام دهند. گفتنی است که این محصول همچنان از همان ظاهر مک بوک پروهای 2016 و 2017 بهره می‌برد و دارای پورت‌های USB-C به همراه تاچ بار است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420