لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 11.4.1 مشکلات باتری آیفون‌ها را به طور کامل حل می‌کند

آی او اس 11.4.1 مشکلات باتری آیفون‌ها را به طور کامل حل می‌کند

 بر اساس بررسی‌های انجام شده، شرکت اپل در توسعه‌ای او اس 11.4.1 مشکلات مربوط به مصرف بیش از اندازه شارژ باتری در آیفون‌ها را حل کرده است.

عرضه آی او اس 11.4.1 که از روزهای ابتدایی هفته جاری شروع شده، سروصدای بسیار زیادی به پار کرده است و اپل در این نسخه، آسیب پذیری های امنیتی مربوط به درگاه لایتنینگ را برطرف کرده است تا دیگر هکرها امکان شکستن قفل آیفون‌ها و آیپدها را نداشته باشند. اما حالا مشخص شده است که اپل علاوه بر رفع مشکلات امنیتی مربوط به درگاه لایتنینگ، یکی از مشکلات مهم دیگری که کاربران با آن مواجه بودند را نیز برطرف کرده است.

تا پیش از این و مشخصاً در میان عرضه آی او اس 11.4 بسیاری از کاربران اعلام کرده بودند که آیفون‌ها با وجود امکان تنظیم میزان پردازش و مصرف باتری دستگاه، همچنان با مشکلات بسیار زیادی در زمینه باتری و نگهداری شارژ مواجه هستند. این مشکل در میان تمامی آیفون‌های جدید دیده شده بود و کاربران تمامی مدل‌ها گزارش‌های مشابهی را در مورد این مسئله داده بودند. بر همین اساس، مشکل یاد شده در آیفون‌های 6، 6 اس، 8 و نسخه‌های پلاس آن‌ها به همراه آیفون ایکس دیده شده بود.

این مشکلات باعث می‌شدند تا برخی از آیفون‌ها حتی کمتر از 12 ساعت شارژ نگهدارند و به سرعت باتری آن‌ها با کارهای عادی خاموش می‌شد. در این میان، مشخص شده است که اپل در توسعه آی او اس 11.4.1 مشکلات مربوط به این مصرف بیش از اندازه باتری را حل کرده است و از این پس آیفون‌ها به صورت کاملاً بهینه‌تر به کار خواهند پرداخت.

به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن آیپدت جدید ارائه شده برای آی او اس 11.4.1 را دریافت کرده و آن را روی دستگاه خود نصب کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373