لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی سری جدید کامپیوترهای مک در پاییز تائید شد؛ مک مینی جدید در راه است

معرفی سری جدید کامپیوترهای مک در پاییز تائید شد؛ مک مینی جدید در راه است

 بر اساس پیش بینی‌های جدید منتشر شده در مورد محصولات آینده شرکت اپل، این کمپانی تصمیم دارد تا پاییز امسال مدل‌های جدید کامپیوترهای مک را معرفی و به بازار عرضه کند.

این پیش بینی توسط مینگ چی کو مطرح شده است و اولین بار در اختیار نویسندگان وب سایت 9to5mac قرار گرفته است. مینگ چی کو ادعا کرده است که اطلاعات خود را از یکی از شرکت‌های عضو زنجیره تأمین کمپانی اپل به دست آورده است که طی آن مشخص شده که اپل فرایند تولید انبوه کامپیوترهای آیمک، مک بوک و مک مینی را از همین حالا شروع کرده است.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در طی این پیش بینی مشخص شده است، مربوط به سری کامپیوترهای مک مینی می‌شود. اپل از سال 2014 تا به امروز این سری از کامپیوترهای کوچک و مقرون به‌صرفه را به‌روز نکرده بود و همین مسئله باعث شده بود تا بسیاری از تحلیلگران پیش بینی‌هایی را درزمینهٔ توقف تولید سری محصولات مک مینی مطرح کند.

مینگ چی کو همچنین پیش بینی‌هایی را درزمینهٔ تولید یک آیپد مبتنی بر سیستم احراز هویت بیومتریک فیس آیدی مطرح کرده است. بر اساس این ادعا، نسل آینده آیپد پرو قرار است با طراحی بدون حاشیه، مشابه با آیفون ایکس تولید و عرضه شود.

علاوه بر این، اپل ممکن است تا پاییز امسال از سری جدید اپل واچ نیز با طراحی جدید رونمایی کند. بر اساس ادعای مینگ چی کو، اپل واچ جدید قرار است با طراحی نمایشگر بدون حاشیه تولید شود و اپل بدون تغییر ابعاد دستگاه اندازه نمایشگر این ساعت‌های هوشمند را بزرگ‌تر کند. بر همین اساس، اپل واچ 38 میلی متری و 42 میلی متری، به ترتیب 0.13 و 0.7 اینچ افزایش اندازه نمایشگر خواهند داشت.

با توجه به پیش بینی‌های مطرح شده، باید تا رویداد پاییزی اپل منتظر باقی ماند و دید که کدام یک از این پیش بینی‌ها محقق خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420