لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی قلم استایلوس Snap 2 برند adonit

بررسی قلم استایلوس Snap 2 برند adonit

Snap 2 یک قلم استایلوس هوشمند برای آیفون است که می‌تواند کارهای مختلف و منحصر به فردی را انجام دهد.

Snap 2 مجهز به بدنه‌ای مگنتی است و می‌تواند به پشت آیفون‌ها متصل شود تا همیشه آن را با خود همراه داشته باشید. همچنین این قلم به صورت تخت طراحی شده است تا در زمان اتصال به آیفون فضای زیادی را اشغال نکند و بتوانید آن را به همراه آیفون به راحتی در جیب خود قرار دهید.

نوک این قلم 1.9 میلی متر است و می‌تواند به راحتی روی آیفون‌ها نوشته‌ها و نقاشی‌ها را ثبت کند. این قلم از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و مدت زمان تأخیر یا همان Latency آن بسیار پایین است و می‌توانید با سرعت کارهای خود را با آن انجام دهید.

علاوه بر بخش استایلوس برای نوشتن و نقاشی کشیدم، در بدنه قلم Snap 2 یک دکمه برای مدیریت شاتر دوربین نیز تعبیه شده است که از طریق بلوتوث به آیفون متصل می‌شود و شما می‌توانید از آن به عنوان دکمه شاتر دوربین سلفی و دوربین پشتی دستگاه استفاده کنید.

از لحاظ طراحی، Snap 2 با رنگ‌های مختلفی که هارمونی مناسبی با آیفون‌ها دارند ساخته شده است. در قسمت انتهایی این محصول شارژ یو اس بی‌قرار گرفته است. ضخامت بدنه این محصول 4.3 میلی متر است و تنها یک دکمه در آن تعبیه شده است. در پایین دکمه نیز یک چراغ ال ای دی تعبیه شده است که زمان فشردن دکمه فعال می‌شود.

باتری Snap 2 می‌تواند تا 12 ساعت برای کارهای مداوم شارژ نگه دارد و می‌توانید آن را از طریق درگاه یو اس بی و پاور بانک‌ها و شارژرهای استاندارد شارژ کنید. این محصول با آیفون 6، آیفون 6 اس، آیفون 7، آیفون 8 و نسخه‌های پلاس این تلفن‌های هوشمند و همچنین آیفون ایکس سازگار است.

برای بررسی بیشتر این محصول به این لینک مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420