لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خریداران آیفون‌های جدید را ترجیح می‌دهند

خریداران آیفون‌های جدید را ترجیح می‌دهند

 گزارش‌های پیشین در مورد تلفن‌های هوشمند آیفون نشان می‌داد که خریداران روند کندتری را برای خرید آیفون‌های جدید طی می‌کنند؛ اما حالا نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد که بسیاری از خریداران تمایل بیشتری به خرید سری جدید تلفن‌های جدید آیفون‌ها دارند.

تحقیقات جدید توسط M Science انجام شده است که در آن مشخص شده که آیفون ایکس و آیفون 8 از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های آیفون برخوردارند. آیفون 8 در این میان محبوبیت بیشتری نسبت به آیفون ایکس دارد و همین مسئله باعث افزایش فروش این تلفن هوشمند شده است.

این در حالی است که گزارش‌های مالی منتشر شده در سال گذشته نشان می‌داد که تمایل خریداران به آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نسبت به آیفون ایکس بسیار کمتر بوده است؛ تا حدی که در زمان عرضه آیفون 8 و آیفون 8 پلاس و نزدیک به یک ماه پیش از عرضه آیفون ایکس، اپل استورهای سراسر جهان تقریباً خالی بود.

M Science ادعا می‌کند که روند فروش ماهانه تمامی مدل‌های آیفون‌ها را زیر نظر قرار داده است که طی آن مشخص شده که فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس با وجود شروع ضعیف، روند صعودی قابل توجهی را تجربه کرده است و همین مسئله باعث شده تا این تلفن‌های هوشمند از محبوبیت بیشتری نسبت به آیفون ایکس برخوردار شوند.

در ماه می 2018، میزان فروش آیفون 8 و آیفون 8 پلاس افزایش قابل توجهی نسبت به فروش آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در ماه می 2017 پیدا کرده بود که همین مسئله نشان می‌دهد که کاربران بیشتری به خرید تلفن هوشمند جدیدتر تمایل پیدا کرده‌اند. در عین حال، میزان فروش آیفون‌های 2017 به طور مجموع نسبت به سری آیفون 7 در سال 2016 نزدیک به 14 درصد افزایش داشته است. جالب اینجا است که روند خرید این محصولات به صورت هفتگی افزایش یافته است.

در پایان این گزارش آمده است که روند تمایل به خرید آیفون‌های قدیمی نظیر آیفون اس ای، آیفون 6 اس و آیفون 6 به طور تدریجی و هفتگی نزدیک به 5 درصد کاهش داشته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420