لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل بخشی جداگانه و مدیری جدید را برای توسعه سیری در نظر گرفت

اپل بخشی جداگانه و مدیری جدید را برای توسعه سیری در نظر گرفت

 بر اساس تغییرات جدید اعمال شده در وب سایت رسمی اپل، مشخص شده است که اپل بخش توسعه دستیار دیجیتالی سیری را از بخش توسعه نرم افزاری جدا کرده است. بر همین اساس، کریگ فدریگی دیگر مدیر بخش توسعه سیری نیست و از این پس «جان گیاناندریا» (John Giannandrea) مدیریت بخش سیری را در اختیار دارد.

جان گیاناندریا تا پیش از این به عنوان مدیر بخش توسعه هوش مصنوعی در گوگل کار می‌کرد که از حدود چند هفته پیش به استخدام شرکت اپل درآمده است. اپل در همان زمان استخدام جان گیاناندریا اعلام کرده بود که او قرار است در زمینه بهبود و هوشمندتر کردن دستیار دیجیتالی سیری فعالیت خواهد کرد.

بر اساس ادعای بسیاری از کاربران و تحلیل گران، سیری در مقایسه با دستیارهای دیجیتالی مشابه، نظیر الکسا، کورتانا و گوگل اسیستنت، عملکرد ضعیف‌تری دارد و این مسئله روی فروش اسپیکر هوشمند هوم پاد تأثیری منفی گذاشته است.

با توجه به تغییرات صورت گرفته در سمت‌های شرکت اپل، کریگ فدریگی از این پس مدیر بخش توسعه آی او اس و مک او اس خواهد بود و جان گیاناندریا قرار است به صورت جداگانه توسعه دستیار دیجیتالی سیری و همچنین دیگر محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی و تکنیک‌های مبتنی بر آن را به عهده بگیرد.

بر اساس ادعای تحلیلگران، یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی شرکت اپل برای توسعه هوش مصنوعی در دستیار دیجیتالی سیری به نحوه کسب داده‌های مورد نیاز برای یادگیری ماشینی مربوط می‌شود. خط مشی حریم خصوصی اپل، کارکنان و محصولات این شرکت را از استفاده از داده‌های شخصی کاربران منع می‌کند که همین مسئله باعث شده تا اپل به داده‌های روزمره کاربران دسترسی نداشته باشد و نتواند از آن‌ها برای توسعه و بهبود فرایند یادگیری ماشینی در هوش مصنوعی سیری استفاده کند.

با این حال جان گیاناندریا قرار است با استفاده از تکنیک‌های هوشمندانه‌تر و جدیدتر، هوش مصنوعی به کار رفته در سیری را بهبود بخش تا این دستیار هوشمند بتواند در آینده با قدرت بیشتری به فعالیت بپردازد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420