لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرقتی دیگر از اپل استور کالیفرنیا؛ موج حمله به فروشگاه های اپل ادامه دارد

سرقتی دیگر از اپل استور کالیفرنیا؛ موج حمله به فروشگاه های اپل ادامه دارد

تنها چند ساعت از انتشار خبر سرقت از اپل استور نیویورک میگذرد و حالا خبر جدیدی در مورد وقوع یک سرقت از اپل استوری در کالیفرنیا منتشر شده است.

فرایند انجام این سرقت به طرز عجیبی مشابه با حمله به اپل استور نیویورک است که هفته پیش رخ داد. در این حمله، تعدادی از افرادی که از لباس های کلاه دار استفاده میکردند وارد اپل استور میشوند و به یک باره اقدام به سرقت تعدادی از محصولات فروشگاه میکنند.

البته در این حمله، سارقین به جای آیفون ها، این بار اقدام به دزدین مک بوک ها کرده اند و مدل هایی که به صورت دمو روی میزها قرار گرفته بود را از کابلهای حفاظتی جدا کرده و به یک باره از فروشگاه خارج شده اند. در این میان مشخص شده است که نزدیک به 8 مک بوک در عرض چند ثانیه به سرقت رفته است. اغلب مک بوک های ربوده شده در این سرقت از نسخه های پروی 13 اینچی بوده که به طور متوسط 1300 دلار قیمت داشته اند. بر اساس ادعای کارشناس ها، در این سرقت نزدیک به 10 هزار دلار از محصولات اپل به سرقت رفته است.

در این سرقت بر خلاف حمله صورت گرفته به اپل استور نیویورک، کارکنان فروشگاه اقدام هایی در زمینه متوقف کردن سازقین انجام داده اند که البته موفقیت آمیز نبوده است. در روز جمعه هفته گذشته نیز نزدیک به 21 آیفون ایکس و آیفون 8 در جریان سرقتی از اپل استور نیویورک ربوده شد.

جالب اینجا است که در هر دو سرقت دوربین های مدار بسته فیلم های مربوط به اتفاقات را ثبت کرده اند؛ با این حال هنوز پلیس هیچ سرنخی از سارقین ندارد و هیچ ارتباطی میان سارقین کالیفرنیا و نیویورک پیدا نشده است. با وجود این دو سرقت مشابه، پلیس بر این باور است که این دو حمله به یک دیگر مرتبط هستند و دست یک گروه از سارقین هماهنگ در میان است. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420