لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل احتمالاً تولید آیفون ایکس و آیفون اس ای را تا پاییز امسال متوقف می‌کند

اپل احتمالاً تولید آیفون ایکس و آیفون اس ای را تا پاییز امسال متوقف می‌کند

 برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل تصمیم دارد تا پاییز سال جاری میلادی تولید آیفون ایکس و آیفون اس ای را متوقف کند. دلیل این مسئله احتمالاً به معرفی نسل دوم آیفون ایکس و آیفون اس ای 2018 مربوط خواهد بود.

موسسه BlueFin Researc به تازگی اعلام کرده که نام سه مدل آیفون معرفی شده در شهریور امسال به ترتیب iPhone 9، iPhone 11 و iPhone 11 Plus نام خواهند داشت. این موسسه تحلیلی بر این باور است که اپل تصمیم دارد تا مجموعاً 91 میلیون واحد از این تلفن‌های هوشمند را تا نیمه دوم 2019 تولید و عرضه کند. همین مسئله نشان می‌دهد که اپل انتظار دارد تا میزان فروش این محصولات در بازار جهانی گسترش بسیار زیادی پیدا کند که همین مسئله باعث می‌شود تا میزان فروش آیفون ایکس معرفی شده در سال 2017 به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند.

این مسئله در نهایت باعث می‌شود تا اپل تصمیم به توقف تولید و عرضه آیفون ایکس کند و به جای آن آیفون 11 را به عنوان محصول جایگزین به بازار عرضه کند.

علاوه بر آیفون 11، اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی یک نسخه 4.7 اینچی از تلفن‌های هوشمند خود را آماده عرضه به بازار کند. بر همین اساس، ارزان قیمت‌ترین تلفن هوشمند اپل در سال جاری میلادی قرار است با نام آیفون اس ای 2018 به بازار عرضه شود.

این تلفن هوشمند در مقایسه با مدل 2016 آیفون اس ای، از ابعادی مشابه برخوردار است؛ اما استفاده از طراحی نمایشگر بدون حاشیه باعث شده تا این محصول دارای یک نمایشگر 4.7 اینچی شود. بر همین اساس، اپل پیش بینی کرده است که بسیاری از خریداران، تمایل کمتری نسبت به خرید آیفون اس ای سال 2016 پیدا می‌کنند و بر همین حالا تولید و عرضه این تلفن هوشمند را با توجه به عرضه نسخه 2018 آن متوقف می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420