لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه نهایی مک او اس 10.13.6 به همراه قابلیت Multi-Room منتشر شد

نسخه نهایی مک او اس 10.13.6 به همراه قابلیت Multi-Room منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش و در کنار آی او اس 11.4.1، نسخه نهایی مک او اس 10.13.6 را نیز برای کاربران عادی منتشر کرده است.

تمامی کاربران کامپیوترهای مک می‌توانند از همین حالا با مراجعه به اپ استور اختصاصی سیستم عامل مک، این به روز رسانی را برای دستگاه‌های خود دریافت و نصب کنند. تغییرات ارائه شده در مک او اس 10.13.6 بسیار محدود است و اپل در توسعه این نسخه، تلاش بیشتری در زمینه رفع باگ‌های نسخه قبلی و بهبود سیستم امنیتی و رفع آسیب‌پذیری‌های مختلف کرده است. بر همین اساس، قابلیت‌هایی نظیر نسخه جدید سیستم ارتباطی AirPlay 2 برای پشتیبانی از پخش صدای Multi-Room در آیتیونز و بهبود سیستم ذخیره سازی عکس‌های دوربین از مهم‌ترین تغییرات ارائه شده در مک او اس 10.13.6 به حساب میاید.

کاربران با استفاده از ایرپلی 2 می‌توانند چندین اسپیکر را به صورت هم‌زمان به دستگاه خود متصل کنند و از طریق آن صداهای مختلف را در چند اتاق خانه پخش کنند. تغییرات دیگر اعمال شده در این نسخه شامل رفع باگ‌های نرم افزاری مختلف می‌شود. بر همین اساس مشکلات مربوط به تشخیص عکس‌ها از دوربین و همچنین مشکل انتقال ایمیل‌ها از جیمیل به حساب‌های کاربری دیگر برطرف شده است.

تغییرات آتی که قرار است به کامپیوترهای بیاید، از زمان عرضه مک او اس موهاوای آماده ارائه خواهند شد. مک او اس موهاوای قرار است در پاییز امسال و مشخصاً از ماه سپتامبر به بعد آماده عرضه شود. همین مسئله باعث می‌شود تا عمر کاری مک او اس 10.13.6 نزدیک به دو ماه باشد و پس از آن کاربران اقدام به نصب نسخه 10.14 روی دستگاه خود کنند.

مک او اس موهاوای قرار است با قابلیت‌هایی نظیر حالت تاریک رابط کاربری، تشخیص خودکار عکس‌ها در اپلیکیشن Photos، اپلیکیشن‌های جدید نظیر Apple Books و Apple News و همچنین طراحی و کاربری جدید فایندر به بازار عرضه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420