لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ابزار جیلبریک آی او اس 11.3.1 و 11.2 منتشر شد

ابزار جیلبریک آی او اس 11.3.1 و 11.2 منتشر شد

توسعه دهندگان ابزار جدید جیلبریک آیفون‌ها با عنوان الکترا به تازگی آپدیت جدید این ابزار را برای جیلبریک آی او اس 11.3.1 و 11.2 منتشر شده است.

بر همین اساس کاربرانی که از آیفون‌ها و آیپدهای مبتنی بر آی او اس 11.2 و 11.3.1 از همین حالا می‌توانند با دریافت آپدیت جدید الکترا، اقدام به جیلبریک دستگاه خود کنند. در لاگ تغییر آپدیت جدید الکترا نسخه 1.0.1 آمده است که برخی مشکلات مربوط به نشان دادن آیکون اپلیکیشن‌ها رفع شده است و همچنین پشتیبانی از نسخه‌های جدید آی او اس 11 نیز به آن اضافه شده است.

الکترا در حقیقت اولین ابزار مطمئن برای جیلبریک دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس 11 است که از حدود چهار ماه پیش منتشر شده است. تا پیش از این، کاربران امکان جیلبریک آی او اس 11 را نداشتند و مجبور به استفاده از آی او اس 10 و زیر شاخه‌های آن بودند. اما الکترا از چند ماه پیش امکان جیلبریک آی او اس 11 را نیز به کاربران ارائه داد.

ابزار جیلبریک الکترا در حالی منتشر شده است که بنیان گذار روش جیلبریک به تازگی در زمینه استفاده از این ابزار به کاربران هشدار داده بود. Jay Freeman اعلام کرده بود که محتویات ارائه شده در سایدیا دیگر کارایی‌های زیادی ندارند و همین مسئله باعث می‌شود تا جیلبریک کردن دستگاه‌ها تا حدودی بی‌مصرف باشد.

گفتنی است که اپل نیز در مورد جیلبریک کردن آیفون‌ها بارها هشدار داده است. این کمپانی ضمن تأکید در مورد غیرقانونی بودن این کار، اعلام کرده که جیلبریک باعث از بین رفتن حریم خصوصی کاربران و ارسال اطلاعات محرمانه آن‌ها به هکرها می‌شود. بر همین اساس و با توجه به عرضه آی او اس 12 در آینده نزدیک، به کاربران آیفون‌ها توصیه می‌شود تا از جیلبریک کردن دستگاه‌ها خودداری کنند و از اپلیکیشن‌های تائید شده در اپ استور استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420