لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرور یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هک آیفون، هک شد!

سرور یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هک آیفون، هک شد!

 یک شرکت امنیتی که در زمینه تولید محصولات و ابزارهای مناسب برای هک تلفن‌های هوشمند آیفون و گوشی‌های اندرویدی فعالیت می‌کرد، به تازگی قربانی سارقان شده است.

گروه امنیتی NSO به تازگی متوجه شده است که یکی از ابزارهای هک و نفوذی‌اش توسط سارقان دزدیده شده است. این گروه امنیتی اعلام کرده که ابزار به سرقت رفته را در دارک وب پیدا کرده است و سارقین تصمیم دارند تا آن را از طریق روش‌های اینترنتی ایمن، به فروش برسانند.

NSO Group اعلام کرده است که این ابزار نفوذی توسط یکی از کارکنان و افراد داخلی خود کمپانی به سرقت رفته است. بر اساس ادعای این کمپانی سارق، یک فرد 38 ساله است که در زمینه برنامه نویسی مهارت زیادی دارد. این فرد توانسته نرم افزاری‌های امنیتی نصب شده روی کامپیوتر محل کار خود را هک کند و سپس سورس کدهای مربوط به ابزار هک آیفون را که توسط NSO Group توسعه داده شده بود را به سرقت ببرد.

وی در نهایت با فرار از شرکت، تلاش کرده تا این سورس کدها را با قیمت 50 میلیون دلار در دارک وب به فروش برساند. او در صفحه مربوط به فروش این سورس کدها در دارک وب، خود را یک هکر معرفی کرده است که توانسته به سرورهای NSO Group دستبرد بزند.

گفتنی است که NSO Group در مورد این ابزار نفوذی هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده است و هنوز معلوم نیست که دقت و توان این ابزار برای دزدیدن اطلاعات دستگاه‌های آیفون تا چه میزان است. این کمپانی همچنین اطلاعات دقیقی در مورد فرد سارق را منتشر نکرده است و اعلام کرده که تصمیم دارد تا با مقامات حکومتی در این زمینه همکاری کند.

گفتنی است که مقر اصلی NSO Group در شمال شهر تل آویو بوده و این کمپانی در زمینه سرقت اطلاعات کاربران و شهروندان کشورهای مختلف فعالیت می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420