لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپادهای بی‌سیم را به سبک کامپیوترهای قدیمی مک استفاده کنید!

ایرپادهای بی‌سیم را به سبک کامپیوترهای قدیمی مک استفاده کنید!

ColorWare، یک شرکت فعال در زمینه شخصی سازی محصولات با کیفیت است که به تازگی از نسخه اختصاصی ایرپاد خود رونمایی کرده است. ایرپادهای بی‌سیم شخصی سازی شده ColorWare با سبک کامپیوترهای قدیمی مک تولید شده است تا حال و هوای دهه 80 میلادی را برای کاربران زنده کند.

ColorWare در تولید این محصول از رنگ Pantone 453 استفاده کرده است تا ظاهر کامپیوترهای قدیمی را به خود بگیرد. این محصول که AirPods Retro نام گرفته است، از لحاظ طراحی بدنه و کارایی به طور کامل مشابه ایرپادهای معمولی است. در حقیقت ColorWare با تغییر و رنگ آمیزی ایرپادهای معمولی این محصول را تولید کرده است.

در قسمت پشتی قاب AirPods Retro لوگوی رنگین کمان اپل که تا پیش از این در کامپیوتر Apple II به کار رفته بود تعبیه شده است. علاوه بر قاب، هر دو گوشی‌های ایرپاد نیز با رنگ سفید شیری طراحی شده‌اند که جلوه‌ای کلاسیک و حرفه‌ای را به این محصول میاورد.

گفتنی است که این محصول 399 دلار قیمت دارد و 240 دلار از ایرپادهای معمولی گران‌تر است که این افزایش قیمت تنها به تولید محدود و ظاهر لوکس و کلاسیک این محصولات مربوط است.

گفتنی است ColorWare تا پیش از این نیز محصولات سفارشی و منحصر به فرد دیگری را تولید کرده بود. از مهم‌ترین محصولات این کمپانی می‌توان به آیفون 7 پلاس اشاره کرد که با رنگ مشابه با AirPods Retro سفارشی سازی شده بودد. جالب است بدانید که این آیفون با قیمت 1899.99 دلار آماده فروش شده بود که قیمت بسیار بالاتری نسبت به آیفون 7 پلاس معمولی دارد.

گفتنی است که این محصولات هنوز در ایران به صورت عمده آماده فروش نشده است، با این حال علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی این کمپانی، محصولات سفارشی خود را از طریق کارت‌هایاعتباری خریداری کنند. ColorWare اعلام کرده که عرضه این محصولات در خارج از آمریکا بین 4 تا 5 هفته طول خواهد کشید. 

{module 1181}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373