لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چینش لنز سوم در آیفون‌های 2019 به صورت مثلثی خواهد بود

چینش لنز سوم در آیفون‌های 2019 به صورت مثلثی خواهد بود

 شایعات در مورد تلاش اپل برای تعبیه لنز سوم در آیفون‌ها نزدیک به دو ماه است که منتشر شده است و حالا شایعات اخیر بر این مسئله تأکید دارند که کاربرد لنز سوم در آیفون‌ها برای بهبود قابلیت تشخیص عمق در آیفون‌ها است.

گزارش‌ها و شایعات مختلف منتشر شده حاکی از آن است که اپل در سال 2019 تصمیم دارد تا حداقل یکی از تلفن‌های هوشمند خود را مجهز به لنز سوم کند تا فرایند تشخیص عمق در آن‌ها بهبود یابد. بر اساس جدیدترین گزارش وب سایت تایوانی Economic Daily News اپل تصمیم دارد تا با تولید دوربین سه گانه در آیفون‌های 2019، علاوه بر رقابت با محصولات مشابه در بازار نظیر هواوی پی 20، تصمیم دارد تا کیفیت عکس‌های گرفته شده با این تلفن‌های هوشمند را بهبود دهد.

Economic Daily News بر این باور است که اپل تا تعبیه لنز سوم، کیفیت عکاسی استریواسکوپیک را در آیفون‌های 2019 بهبود می‌دهد. در عکاسی استریواسکوپیک، دو لنز به صورت هم‌زمان قادر به دریافت تصاویر از دو زاویه مختلف و از یک شی هستند. اپل احتمالاً در تولید این محصولات، از چینش مثلثی لنزها استفاده خواهد کرد تا کیفیت عکس برداری استریواسکوپیک را در زاویه‌های مختلف بهبود دهد.

علاوه بر این، شایعات تأکید دارند که اپل در تولید آیفون‌های 2019، لنز سوم را مجهز به زوم اپتیکال 3x خواهد کرد تا میزان بزرگنمایی عکس‌ها را به صورت با کیفیت‌تری عرضه کند.

خبرگزاری بلومبرگ نیز بر این باور است که اپل با تعبیه لنز سوم در آیفون‌های آینده تصمیم دارد تا قدر سیستم تشخیص سه بعدی این تلفن‌های هوشمند برای بهبود کارکرد اپلیکیشن‌های مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده را بهتر کند. گفتنی است که اپل از همین حالا نسخه دوم بستر نرم افزاری مبتنی بر واقعیت افزوده ARKit 2.0 را توسعه داده است، با این حال پیش بینی می‌شود تا کارکرد بهینه آیفون‌های 2019 نیازمند توسعه نسل جدید ARKit باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420