لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای تولید آیفون‌های تاشو نیاز به زمان بیشتری دارد

اپل برای تولید آیفون‌های تاشو نیاز به زمان بیشتری دارد

 بر اساس گزارش‌های منتشر شده از یک منبع آگاه در زنجیره تأمین آیفون‌ها در آسیا، اپل تصمیم دارد تا از سال 2020 فرایند تولید انبوه آیفون‌های تاشو را شروع کند. این در حالی است که شرکت سامسونگ، به عنوان مهم‌ترین رقیب اپل، تصمیم دارد تا اولین گوشی تاشوی خود را در سال 2019 به بازار عرضه کند.

این مسئله نشان می‌دهد که اپل برای تولید تلفن‌های هوشمند تاشو که با دو نمایشگر تولید می‌شوند، نیاز به زمان بیشتری دارد و همین مسئله ممکن است باعث شود تا سامسونگ در طول سال 2019 و 2020 بتواند بازار این تلفن‌های هوشمند را تصاحب کند.

بر اساس گزارش Korea Times اپل تصمیم دارد تا از دو سال آینده فرایند تولید آیفون‌های تاشو را شروع کند. Korea Times. ادعا کرده که این اطلاعات را از طریق یکی از منابع آگاه در زنجیره تأمین آیفون‌ها در آسیا به دست آورده است. بر همین اساس اپل تصمیم دارد تا آیفون‌های تاشو را از سال 2021 روانه بازار کند.

علاوه بر سامسونگ و اپل، شرکت‌های دیگری نظیر مایکروسافت نیز در چند سال گذشته تلاش‌هایی در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند تاشو کرده‌اند؛ با این حال به نظر می‌رسد که پروژه توسعه این محصولات آن‌چنان موفقیت آمیز نبوده است.

بر اساس ادعای تحلیلگران، علت اصلی تأخیر اپل برای تولید این محصول، به تأمین نمایشگر تاشوی آن باز می‌گردد. سامسونگ از همین حالا پتنت‌ها و ایده‌های خود برای ساخت نمایشگر و باتری تاشو در تلفن‌های هوشمند را به ثبت رسانده است و تصمیم دارد تا از آن‌ها به صورت اختصاصی استفاده کند. همین مسئله باعث شده تا اپل مجبور به همکاری با شرکت ال جی بر سر تأمین نمایشگرهای تلفن هوشمند تاشوی خود باشد.

بر اساس گزارش‌های تائید نشده، شرکت اپل و ال جی از سال 2016 در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند تاشو مبتنی بر دو نمایشگر با یک دیگر همکاری جدیدی را شروع کرده‌اند که البته نتیجه این همکاری هنوز معلوم نشده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420