لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل 78 شاکی خصوصی برای مشکلات مربوط به آیفون‌ها دارد

اپل 78 شاکی خصوصی برای مشکلات مربوط به آیفون‌ها دارد

 نزدیک به شش ماه از زمان اعتراف اپل به کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها می‌گذرد و این کمپانی حالا 78 شاکی خصوصی در آمریکا دارد.

اپل سال گذشته اعتراف کرد که با آپدیت‌های نرم افزاری به صورت عمدی سرعت پردازش آیفون‌های قدیمی را کاهش می‌دهد. این مسئله بعدها عواقب بسیار بدی را برای اپل در پی داشت و باعث اعتراض بسیاری از کاربران شد.

اپل سپس اعلام کرد که این اقدام به دلیل مشکلات مربوط به باتری آیفون‌ها بوده است و این کمپانی با کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها تصمیم داشت تا از خاموشی ناگهانی دستگاه جلوگیری کند. در نهایت، اپل هزینه تعویض باتری آیفون‌های قدیمی را به 29 دلار کاهش داد و سپس در آی او اس 11.3 امکان تنظیم دستی پردازش را به کاربران ارائه داد.

با وجود رفع این محدودیت و ارائه امکان تنظیم دستی آیفون‌ها روی پردازش حداکثر، همچنان بسیاری از کاربران از اپل شکایت کرده‌اند. این افراد بر این باور هستند که اپل برخلاف ادعای خود در تبلیغات آیفون‌ها، تجربه کاربری محصولات خود را برای کاربران محدود کرده است.

در این میان، 78 پرونده مجزا علیه اپل در دادگاه باقی مانده است و اپل باید بابت آن‌ها پاسخگو باشد. البته اپل به احتمال زیاد فرایند کاهش سرعت آیفون‌ها را متوقف کرده است و این اتفاق برای کاربران آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس نخواهد افتاد و همچنین این کمپانی تصمیمی برای اعمال این محدودیت در آیفون‌های 2018 در آینده نخواهد داشت.

با این حال همچنان بسیاری از کاربران از اینکه اپل در مدت زمانی مشخص سرعت پردازش آیفون‌ها را کاهش داده است، شاکی هستند و بابت این مسئله پرونده قانونی علیه کوپرتینویی‌ها تشکیل داده‌اند. بسیاری از این افراد اعلام کرده‌اند که اپل به دلیل تجارت غیرمنصفانه باید جریمه شود.

گفتنی است، هنوز نتیجه این پرونده قانونی مشخص نشده است و همچنان معلوم نیست که کمپانی اپل به خاطر کاهش سرعت آیفون‌ها باید چه هزینه‌ای را به عنوان غرامت و جریمه بپردازد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420