لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فاکس کان وظیفه تولید انبوه اکثر آیفون 2018 را بر عهده دارد

فاکس کان وظیفه تولید انبوه اکثر آیفون 2018 را بر عهده دارد

 بر اساس گزارش‌های منتشر شده از زنجیره تأمین آیفون‌ها، شرکت اپل تولید انبوه آیفون‌های 2018 و اسمبل اکثر این تلفن‌های هوشمند را بر عهده کارخانه تایوانی فاکس کان گذاشته است.

این گزارش اولین بار توسط خبرگزاری Taipei Times منتشر شده است که در آن با اشاره به شایعات منتشر شده از بنیاد تحلیلی Fubon Securities مشخص شده است که اپل برای یک سال دیگر تولید انبوه تلفن‌های هوشمند خود را بر عهده فاکس کان گذاشته است.

فاکس کان قرار است وظیفه تولید انبوه تمامی مدل‌های جایگزین آیفون ایکس که با سایز 5.8 اینچ تولید می‌شود را بر عهده داشته باشد. این کارخانه همچنین قرار است 90 درصد آیفون‌های 6.5 اینچی که با نام احتمالی آیفون ایکس پلاس شناخته می‌شود را نیز اسمبل کند. علاوه بر این، تولید انبوه 75 درصد از آیفون‌های 6.1 اینچی که احتمالاً با عنوان آیفون 9 شناخته می‌شوند نیز بر عهده فاکس کان خواهد بود.

علاوه بر فاکس کان، کارخانه پگاترون نیز تولید بخشی از آیفون‌ها را بر عهده خواهد داشت. بر همین اساس، پگاترون قرار است باقی آیفون‌های 2018 را تولید کند. گفتنی است که در این میان کارخانه تایوانی ویسترون، سفارش تولید انبوه و اسمبل هیچ یک از آیفون‌های امسال را بر عهده نگرفته است.

Fubon Securities پیش بینی کرده که آیفون 6.1 اینچی بر اساس میزان هزینه تمام شده برای تولید، قیمتی معادل با 799 دلار خواهد داشت و اپل در تولید این محصول از همان مواد اولیه آیفون 8 پلاس استفاده می‌کند. اپل برای تولید هر واحد از این محصول نزدیک به 275 دلار هزینه خواهد کرد.

بر اساس پیش بینی‌های مطرح شده توسط مینگ چی کو، اپل تصمیم دارد تا در سال جدید سه مدل آیفون را با سایز 5.8، 6.1 و 6.5 اینچ تولید و به بازار عرضه کند که در این میان، دو مدل 5.8 و 6.5 با نمایشگر اولد تولید و عرضه می‌شود و آیفون 6.1 اینچ با نمایشگر ال سی دی تولید خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420