لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای مک او اس موهاوای برای کاربران عادی منتشر شد

دومین بتای مک او اس موهاوای برای کاربران عادی منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش، دومین نسخه بتای مک او اس موهاوای را برای کاربران عادی منتشر کرده است. کاربران عادی از همین حالا می‌توانند با عضویت در برنامه تست کنندگان سیستم عامل‌های اپل، این نسخه را دریافت کرده و قابلیت‌های آن را روی دستگاه خود تست کنند.

دومین بتای عمومی مک او اس موهاوای تنها یک هفته پس از عرضه اولین نسخه عمومی مک او اس موهاوای آماده عرضه شده است. این نسخه در حال برای کاربران عمومی منتشر شده است که نزدیک به یک ماه پیش، اپل اولین نسخه بتای مخصوص توسعه دهندگان مک او اس موهاوای را منتشر کرده بود.

کاربران عادی می‌توانند با مراجعه به وب سایت تست کنندگان سیستم عامل‌ها، از طریق این لینک و ثبت نام در آن، نسخه جدید بتای مک او اس را در اپ استور مک پیدا کرده و سپس آن را برای دستگاه‌های خود دریافت کنند.

در این نسخه، کاربران می‌توانند قابلیت‌هایی نظیر حالت تاریک در رابط کاربری و حالت Gallery View در فایندر را در دستگاه خود تست کنند. اپل در این نسخه همچنین بخش‌های مختلف نظیر ساید بار، Quick Look و Quick Actions را با طراحی جدیدی توسعه داده است که روند استفاده مداوم از کامپیوترهای مک را بهبود می‌دهد.

علاوه بر این، اپلیکیشن‌های Apple News، Stocks و Voice Memos نیز در مک او اس موهاوای به روز شده‌اند. اپل در این نسخه از سیستم عامل مک، امکان استفاده از اپلیکیشن Home برای کنترل تجهیزات مبتنی بر هوم کیت را نیز ارائه داده است.

با توجه به اینکه این نسخه دارای باگ‌های شناخته شده‌ای است، توصیه می‌شود تا کاربران ابتدا از تمامی اطلاعات خود از طریق تایم ماشین، یک نسخه بکاپ تهیه کنند و سپس اقدام به نصب و تست نسخه جدید مک او اس کنند. همچنین توصیه می‌شود کاربران تا زمان عرضه نهایی این نسخه در پاییز صبر کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420