لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فعال کردن حالت تاریک در High sierra

فعال کردن حالت تاریک در High sierra

حالت تاریک نزدیک به یک ماه پیش در نسخه جدید سیستم عامل دسکتاپ اپل یعنی مک او اس موهاوای آماده عرضه به کاربران شده است. در این میان، بسیاری از کاربران درخواست تعبیه این حالت در نسخه قبلی یعنی های سیرا را دارند.

به صورت پیش‌فرض کاربران برای استفاده از حالت تاریک در سیستم عامل مک، باید تا پاییز امسال صبر کنند و یا از نسخه‌های بتای مک او اس موهاوای در دستگاه خود استفاده کنند که به خودی خود دارای باگ‌های نرم افزاری مختلفی است. در این میان، یک روش هوشمندانه برای فعال سازی حالت تاریک در مک او اس های سیرا وجود دارد که کاربران از طریق آن می‌توانند منوهای اصلی را به رنگ مشکی درآورند.

البته باید به یاد داشت که حالت تاریک به صورت عادی در مک او اس های سیرا ارائه شده است و همین مسئله باعث می‌شود تا فعال سازی این حالت به صورت دستی در نسخه‌های 10.13 به بعد مک او اس، با مشکلات خاصی همراه باشد. در حقیقت مشکلات یاد شده باعث می‌شود تا برخی از رنگ‌ها با تداخل بسیار زیادی در کنار یک دیگر نشان داده شود که اصلاً برای استفاده عادی از کامپیوترهای مک مطلوب نیست. با این حال، کاربران می‌توانند از همین حالا این حالت را به صورت دستی روی دستگاه خود فعال کنند.

به یاد داشته باشید که فعال سازی این حالت در مک او اس 10.13 به بعد دشوار است و بازگرداندن آن به حالت عادی نیز روند پیچیده‌تری دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا زمان عرضه نهایی مک او اس موهاوای صبر کنید و همچنین به یاد داشته باشید که مسئولیت فعال سازی و تغییرات در مک او اس، به عهده خود شما خواهد بود.

فعال کردن حالت تاریک در High sierra

  • 1.ابتدا از طریق تایم ماشین یک بکاپ کامل از سیستم عامل دستگاه خود بگیرید
  • 2.حال ترمینال را باز کرده و دستور متنی زیر را در آن وارد کنید

defaults write -g NSWindowDarkChocolate -bool TRUE

 

همان‌طور که گفته شد، این حالت برای استفاده روزمره اصلاً مناسب نیست و در صورت تجدید نظر باید دستور زیر را در ترمینال وارد کنید تا سیستم عامل به حالت عادی بازگردد.

defaults delete -g NSWindowDarkChocolate

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420