لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین نسخه بتای قابلیت Shortcuts سیری در آی او اس 12 عرضه شد

دومین نسخه بتای قابلیت Shortcuts سیری در آی او اس 12 عرضه شد

شرکت اپل به تازگی نسخه دوم بتای قابلیت Shortcuts دستیار هوشمند سیری را برای توسعه دهندگانی که آی او اس 12 را دریافت کرده‌اند، ارائه داده است.

توسعه دهندگانی که حساب مخصوص اپل را خریداری کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بخش Developer Center این قابلیت را به روزرسانی کرده و از امکانات جدید آن استفاده کنند. در این نسخه از قابلیت Shortcuts اپل امکان تعریف درخواست‌ها را با عنوان Request در اختیار کاربران قرار داده است. کاربران پس از کلیک کردن روی دکمه مخصوص Request می‌توانند به قابلیت‌های مختلفی نظیر مدیریت ایمیل‌های دریافتی و خواندن آن‌ها با صدای بلند دسترسی داشته باشند.

قابلیت Shortcuts سیری به صورت مستقیم با اپلیکیشن Workflow کار می‌کند. Workflow که در سال 2017 توسط اپل از توسعه دهندگانش خریداری شد، امکان ساخت میانبرهای چند منظوره را به کاربران ارائه می‌دهد. در این میان، اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 اعلام کرد که قابلیت‌ها و میانبرهای Workflow را با دستیار هوشمند سیری ادغام کرده است تا کاربران از طریق آن بتوانند با دستورهای صوتی به کارهای مختلف دسترسی داشته باشند.

مهم‌ترین خصوصیت Shortcuts این است که امکان شخصی سازی بیشتری را به کاربران آیفون‌ها و آیپدها می‌دهد. کاربران بر حسب نوع استفاده و شرایط خود می‌توانند موارد مختلف را در آن تعریف کرده و سپس از طریق دستورهای صوتی و متنی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

بر اساس ادعای اپل، امکانات ارائه شده در نسخه بتای Shortcuts محدود بوده و قرار است تمامی قابلیت‌های آن در زمان عرضه نهایی آی او اس 12 در اختیار کاربران قرار گیرد. بر همین اساس، می‌توان پیش بینی کرد که از پاییز امسال و مشخصاً شهریور ماه، تمامی کاربران بتوانند از قابلیت‌های جدید ارائه شده در این سیستم عامل و آپشن‌های ارائه شده در Shortcuts استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373