لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل موزیک رکورد اسپاتیفای را برای بار دیگر شکست

اپل موزیک رکورد اسپاتیفای را برای بار دیگر شکست

اپل موزیک به تازگی توانسته رکورد خرید اشتراک توسط کاربران در آمریکا را از سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای برباید.

بر اساس جدیدترین گزارش وب سایت Digital Music بسیاری از شرکت‌های توزیع کننده موسیقی تصمیم گرفته‌اند تا سرمایه گزاری بیشتری روی اپل موزیک کنند. این مسئله به دلیل افزایش میزان تمایل کاربران برای خرید اشتراک از اپل موزیک بوده است.

در این میان، اپل موزیک همچنان رقیب‌های قدرتمندی شامل اسپاتیفای، Tidal و Sirius XM دارد. با این حال سرویس پخش موسیقی اختصاصی اپل توانسته جایگاه بهتری در میان رقیب‌های خود پیدا کند. در ادامه این گزارش آمده است که اپل موزیک در حال حاضر بیش از 20 میلیون کاربر در آمریکا دارد و توانسته به موفق‌ترین سرویس پخش موسیقی در آمریکا تبدیل شود.

در فوریه سال جاری میلادی نیز وال استریت ژورنال اعلام کرده بود که اپل موزیک توانسته رکورد بیشتری از تعداد کاربران نسبت به اسپاتیفای را در آمریکا برای خود ثبت کند. در این میان مشخص شده است که تعداد کاربران اپل موزیک در آمریکا نزدیک به 5 درصد رشد را تجربه کرده است. این در حالی است که اپل موزیک نزدیک به 2 درصد در آمریکا رشد داشته و به نظر می‌رسد که از رقیب قدرتمند خود عقب مانده است.

علاوه بر این، عرضه آلبوم‌های موسیقی به صورت زودهنگام در اپل موزیک باعث شده تا میزان توجه کاربران به این سرویس پخش بیشتر از دیگر سرویس‌های مشابه شود. بر همین اساس آلبوم Scorpion دریک، توانست در اپل موزیک 170 میلیون بار تنها در بیست و چهار ساعت پخش شود و رکورد پخش یک آلبوم در روز اول را در میان سرویس‌های پخش مشابه کنار بزند.

با این حال باید توجه داشت که هنوز تعداد کاربران اپل موزیک در سراسر جهان نسبت به اسپاتیفای کمتر است. این سرویس پخش موسیقی، نزدیک به 50 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. در حالی که اسپاتیفای نزدیک به 170 میلیون در سراسر جهان دارد که کاربران سرویس پریمیوم آن از عدد 75 میلیون گذر کرده است.

برای خرید اشتراک اپل موزیک و اسپاتیفای به این لینک مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420