لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اطلاعات مربوط به آیپد و مک بوک جدید خود را در مراجع رسمی ثبت کرد

اپل اطلاعات مربوط به آیپد و مک بوک جدید خود را در مراجع رسمی ثبت کرد

 شرکت اپل به تازگی اطلاعات مربوط به مدل‌های جدید مک بوک و آیپد خود را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا (ECC) ثبت کرده است.

بر اساس گزارش جدید مشترک وب سایت‌های 9to5mac و macrumors شرکت اپل اطلاعات مربوط به این محصولات را تائید کرده است. اپل معمولاً چند ماه پیش از معرفی محصولات جدید اطلاعات آن‌ها را در مراجع رسمی ثبت می‌کند؛ این در حالی است که برخی از تحلیلگران بر این ادعا هستند که اطلاعات جدید، تنها چند هفته پیش از معرفی این محصولات به ثبت رسیده است.

بر اساس شایعات، آیپد جدید قرار است به همراه سیستم احراز هویت بیومتریک فیس آیدی، طراحی بدون حاشیه و رابط کاربری حدید تولید و عرضه شود. بر اساس اطلاعات فاش شده در کمیسیون اقتصادی اوراسیا، اپل 5 مدل آیپد جدید و پنج مدل کامپیوتر مک جدید را به ثبت رسانده است.

در اوت سال 2016، اپل نام تجاری iPhone 7، Apple Watch Series 2 و Apple Watch Series 1 را به همراه AirPods به ثبت رساند تا شرکت‌های دیگر امکان عرضه محصولات با این نام‌های تجاری را نداشته باشند. این محصولات نهایتاً تا یک ماه بعد و مشخصاً در سپتامبر سال 2016 به بازار عرضه شدند.

علاوه بر این، در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال 2017 اپل سه محصول دیگر یعنی Magic Keyboard و دو مدل مک بوک و آیپد را معرفی کرد که نام تجاری هر سه را تنها یک ماه قبل از رویداد یاد شده به ثبت رسانده بود.

با توجه به مثال‌های یاد شده، می‌توان انتظار داشت تا اپل نهایتاً تا چند هفته دیگر از مدل‌های جدید محصولات خود رونمایی کند. در این میان، بررسی‌های انجام شده روی کدهای داخلی آی او اس، قابلیت‌های بسیار زیادی از آیپدهای آینده را نشان داده است. در این اطلاعات، مشخص شده که آیپد نسل جدید به احتمال بسیار زیاد، تمامی سنسورهای دوربین ترودپت به کار رفته در آیفون ایکس را خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420