لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده در مورد آیفون‌های 2018، اپل تصمیم دارد تا حداقل یکی از این تلفن‌های هوشمند را با رنگ بندی آبی، نارنجی و طلایی به بازار عرضه کند.

این پیش بینی توسط مینگ چی کو، تحلیلگر معروف محصولات شرکت اپل و از طریق وب سایت 9to5mac منتشر شده استکه طی آن اپل تصمیم دارد تا آیفون 6.5 اینچ را با رنگ بندی مشکی، سفید و طلایی تولید و عرضه کند.

در این میان، آیفون 6.1 اینچی اپل که قرار است با قیمتی ارزان‌تر و با نمایشگر ال سی دی به بازار عرضه شود، دارای رنگ‌های خاکستری، سفید، آبی، قرمز و نارنجی خواهد بود. این مسئله نشان می‌دهد که اپل تصمیم دارد تا آیفون 6.1 اینچی را به عنوان یک تلفن هوشمند با آپشن‌های رنگ متنوع به بازار عرضه کند. اپل تا پیش از این، آیفون‌های 8 و 7 به همراه نسخه‌های پلاس آن را رنگ قرمز آماده عرضه کرده بود. سری Product (RED) در حقیقت بخشی از محصولات اپل هستند که با رنگ قرمز و برای کمک به درمان بیماری ایدز در آفریقا به فروش می‌رسد.

در صورت حقیقت داشتن این شایعه، این اولین باری نیست که اپل شانس خود را برای تولید آیفون‌ها با رنگ بندی متنوع امتحان می‌کند. پیش از این و مشخصاً در سال 2013 اپل iPhone 5C را با رنگ بندی متنوع آماده عرضه کرده بود، اما این تلفن هوشمند به دلیل سخت افزارهای ضعیف و استفاده از مواد اولیه پلاستیکی، مورد استقبال کاربران قرار نگرفت.

بر اساس شایعات دیگر نیز این تلفن هوشمند قرار است به همراه سیستم احراز هویت فیس آیدی و پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت هم‌زمان آماده عرضه به بازار شود. گفتنی است که این محصول قرار است به همراه دو آیفون پرچم‌دار سال 2018 که با نمایشگر 5.8 و 6.5 اینچی تولید می‌شود، در سپتامبر امسال (شهریور 1397) به دنیا معرفی شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420