لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن گوگل اینباکس بالاخره برای آیفون ایکس بهینه شد

اپلیکیشن گوگل اینباکس بالاخره برای آیفون ایکس بهینه شد

 پس از گذشت نزدیک به 9 ماه از زمان عرضه آیفون ایکس با طراحی نمایشگر بدون حاشیه و فرورفتگی بخش پایینی نمایشگر، شرکت گوگل اپلیکیشن پرکاربرد اینباکس را برای کاربران این تلفن هوشمند بهینه کرده است.

آپدیت جدید اپلیکیشن گوگل اینباکس، 144 مگابایت حجم دارد و کاربران آیفون ایکس می‌توانند با مراجعه به اپ استور آن را دانلود و نهایتاً روی تلفن هوشمند خود نصب کنند. گوگل ادعا کرده است که این آپدیت جدید به طور کامل با نسبت ابعادی آیفون ایکس و بریدگی بالای نمایشگر آن سازگار بوده و کاربران آیفون‌های آینده نیز برای استفاده از این اپلیکیشن محدودیتی نخواهند داشت.

در آپدیت جدید گوگل اینباکس، نوار مشکی رنگی که در بخش‌های بالایی و پایینی آیفون ایکس نشان داده می‌شد حذف شده و اپلیکیشن با نسبت ابعادی 19.5:9 تعبیه شده در آیفون ایکس سازگار شده است. گوگل همچنین اعلام کرده که اپلیکیشن اینباکس به همراه تمامی قابلیت طراحی جدید جیمیل ارائه شده است و کاربران با آپدیت اینباکس در تلفن هوشمند خود، می‌توانند از قابلیت‌های سرویس ایمیل گوگل نیز استفاده کنند.

عرضه دیرهنگام نسخه سازگار اپلیکیشن اینباکس با آیفون ایکس، سروصدای زیادی به پا کرده است. در این میان، بسیاری از تحلیلگران بر این باور بوده‌اند که اقدام گوگل برای عرضه دیر هنگام این اپلیکیشن به همراه سازگاری کامل با آیفون ایکس، یک اقدام رقابت جویانه و در عین حال غیر منصفانه است و گوگل عمداً تجربه کاربری یکی از پراستفاده‌ترین اپلیکیشن‌های خود را با عدم سازگاری آیفون ایکس همراه کرده است. این در حالی است که گوگل از زمان عرضه نسخه دوم گوشی‌های پیکسل، تمامی اپلیکیشن‌های رسمی و اختصاصی خود را با سازگاری کامل با این تلفن‌های هوشمند توسعه داده بود.

از طرفی ضرب العجل اپل برای توسعه نسخه جدید اپلیکیشن‌ها با سازگاری کامل آیفون ایکس باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها و توسعه دهندگان مجبور به عرضه نسخه جدید اپلیکیشن‌های خود در اپ استور شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420