لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با اچ پی در زمینه بازاریابی همکاری می‌کند

اپل با اچ پی در زمینه بازاریابی همکاری می‌کند

 اقدام‌های جدید اپل در زمینه همکاری با رقبای تجاری نشان می‌دهد که سیاست مدیران این کمپانی در برابر شرکت‌های دیگر به طور کامل تغییر کرده است. اپل پس از شروع همکاری با آی بی ام در سال 2014 حالا تصمیم به همکاری با اچ پی گرفته است.

بر اساس یک آگهی استخدام جدید منتشر شده در شبکه اجتماعی لینکداین، مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا با شرکت اچ پی در زمینه بازاریابی همکاری کند. در توضیح این آگهی استخدام آمده است که فرد مورد نظر باید توان همکاری با شریک‌های تجاری و جهانی اپل را داشته باشد و در زمینه بازار یابی شبکه‌ای و مدیریت سیستماتیک تیم‌های کاری تخصص داشته باشد. وظایف فرد مورد نظر نیز شامل ساخت نقشه‌ها و پلن های فروش و پشتیبانی از صنایع مختلف می‌شود.

این آگهی استخدام تائید کرده است که فرد استخدام شده باید توان همکاری در داخل شرکت اپل و همچنین خارج از این کمپانی و با شرکت‌هایی نظیر اچ پی را داشته باشد. این مسئله به طور حتم نشان می‌دهد که اپل تصمیم به همکاری با یکی از رقیب‌های اصلی خود در بازار کامپیوترهای همراه دارد. پیش بینی می‌شود تا این همکاری تنها به فروش محصولات کامپیوتری محدود نباشد و اپل درزمینهٔ فروش آیپدها و آیفون‌ها نیز با اچ پی همکاری کند.

اچ پی یکی از مهم‌ترین رقیب‌های اپل در زمینه تولید کامپیوترها و لپ تاپ‌ها حساب می‌شود. محصولات این کمپانی در مقایسه با میزان فروش کامپیوترهای مک شرکت اپل، سهم بسیار بالایی را در بازار جهانی دارند. با این حال اپل تصمیم دارد تا از تجربه شرکت اچ پی در زمینه بازاریابی و فروش هر چه بیشتر کامپیوترهای مک، استفاده کند.

تا پیش از این نیز مشخص شده بود که شرکت اپل از سال 2014 با شرکت آی بی ام که یکی از مهم‌ترین رقیب‌های اپل در دهه 1980 و 1990 به حساب میامد، همکاری کرده است. اما حالا اهالی کوپرتینو تصمیم گرفته‌اند تا روند همکاری با رقیب‌های خود را گسترش دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420