لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود اپلیکیشن WhoSampled برای آیفون، آیپاد و آیپد

دانلود اپلیکیشن WhoSampled برای آیفون، آیپاد و آیپد

توضیحات اپلیکیشن :

WhoSampled یک اپلیکیشن کاربردی برای سیستم عامل آی او اس (و اندروید) است که می‌تواند از طریق دوربین اطلاعات مربوط به موسیقی‌ها را به شما ارائه دهد.

در حقیقت کاربرد این اپلیکیشن، مشابه اپلیکیشن‌های تشخیص موسیقی نظیر شازم است. با این حال تفاوت این نرم افزار، نسبت به موارد مشابه در نحوه دریافت اطلاعات است. در شازم، اپلیکیشن با دریافت بخش از موسیقی مورد نظر از طریق میکروفن تلفن هوشمند، موسیقی را شناسایی کرده و اطلاعات آن را در اختیار کاربران می‌گذارند. اما در WhoSampled، اپلیکیشن با تشخیص کاور موسیقی مورد نظر و تصویر روی آلبوم موسیقی می‌تواند اطلاعات را در اختیار کاربران قرار دهد.

در بسیاری از موارد، کاربران برای پیدا کردن موسیقی در مکان‌های عمومی نظیر کافه‌ها و رستوران‌ها و همچنین پخش آن از طریق یک کانال تلویزیونی، به استفاده از شازم رو میاورند. این در حالی است که در برخی از موارد، نظیر مشاهده کاور آلبوم یک موسیقی در اینترنت و مکان‌های عمومی، نیاز به نرم افزارهایی همچون WhoSampled پیدا می‌کنند.

علاوه بر تشخیص موسیقی، WhoSampled می‌تواند تاریخچه موسیقی را نیز به کاربران ارائه دهد. بسیاری از قطعه‌های موسیقی از یک آهنگ اصلی کاور یا میکس می‌شوند. همین مسئله باعث می‌شود تا کاربران اطلاعاتی از نسخه اصلی موسیقی در اختیار نداشته باشند. اما WhoSampled می‌تواند نسخه اصلی موسیقی مورد نظر شما را پیدا کرده و آن را به شما ارائه دهد.

گفتنی است که استفاده از WhoSampled همانند شازم رایگان نیست. کاربران برای استفاده از این اپلیکیشن به صورت رایگان باید تبلیغات مختلف را مشاهده کنند و یا حساب 4 دلاری مخصوص آن را دریافت کنند. علاوه بر این، استفاده از نسخه پریمیوم این اپلیکیشن نیاز به پرداخت 10 دلار به صورت سالانه را دارد.

این اپلیکیشن در حال حاضر باقیمت حدودی 4 دلار برای سیستم عامل آی او اس در اپ استور شرکت اپل آماده دانلود و نصب است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420