لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر بخش توسعه سیری در مورد پیشرفت هوش مصنوعی اپل صحبت خواهد کرد

مدیر بخش توسعه سیری در مورد پیشرفت هوش مصنوعی اپل صحبت خواهد کرد

 Alex Acero مدیر بخش توسعه سیری در شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده و در جریان کنفرانس AI Frontiers در مورد روند پیشرفت شرکت اپل در زمینه هوش مصنوعی سخنرانی کند.

این کنفرانس به طور مشخص در ماه نوامبر سال جاری میلادی و در شهر سن خوزه واقع در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد. کنفرانس AI Frontiers با هدف اشتراک گذاری ایده‌ها و فناوری‌های نوین موجود در زمینه توسعه هوش مصنوعی، تکنیک‌های مبتنی بر یادگیری ماشینی و همچنین دستیارهای هوشمند دیجیتالی برگزار می‌شود که در آن کمپانی‌های بزرگی همچون گوگل، آمازون، مایکروسافت، انویدیا و اوبر شرکت می‌کنند.

در این میان، اپل تصمیم دارد تا با حضور در این رویداد، جایگاه خود را در زمینه توسعه هوش مصنوعی و تولید محصولات دیجیتالی مبتنی بر آن محکم‌تر کند. Alex Acero به عنوان مدیر بخش توسعه دستیار دیجیتالی سیری در اپل، بارها در مورد قابلیت‌های منحصر به فرد این محصول در مقایسه با موارد مشابه سخت به میان آورده است.

این ادعاها در حالی مطرح شده است که سیری سهم بیشتری در زمینه استفاده از دستیارهای هوشمند در حوزه موبایل را دارد. البته نباید فراموش کرد که سیری در بسیاری از موارد، عملکرد ضعیف‌تری نسبت به موارد مشابه داشته است.

وی بر این اعتقاد است که سیری با گنجانده شدن در سیستم عامل آی او اس و تعبیه در تلفن‌های هوشمند آیفون از سال 2011 قدم‌هایی نوین را در زمینه تجاری سازی و استفاده روزمره کاربران از محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی برداشته است. او همچنین اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا پس از 20 سال کشمکش و رقابت، تصمیم دارند تا با یک دیگر در زمینه توسعه هوش مصنوعی و بهبود شیوه‌های ساخت محصولاتی بهتر همکاری کند.

گفتنی است که این کنفرانس قرار است به طور مشخص از روز نهم تا یازدهم نوامبر سال جاری میلادی برگزار شود و اپل علاوه بر توضیح تکنیک‌های خود برای رقیب‌ها و شرکت‌های فعال در این زمینه، فعالیت‌های خود در زمینه همکاری با مایکروسافت را نیز توضیح دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420