لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای آی او اس 12 برای توسعه دهندگان منتشر شد

سومین بتای آی او اس 12 برای توسعه دهندگان منتشر شد

شرکت اپل از امروز سومین بتای آو اس 12 را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است. این نسخه تنها دو هفته پس از عرضه دومین بتای آی او اس 12 و یک ماه پس از معرفی این سیستم عامل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 منتشر شده است.

این نسخه در حال حاضر برای توسعه دهندگان ارائه شده است. بر همین اساس، توسعه دهندگانی که حساب 99 دلاری را خریداری کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به بخش Developer Center این نسخه را دانلود کرده و آن را روی دستگاه خود نصب کنند.

مهم‌ترین تغییرات ارائه شده در سومین نسخه بتای آی او اس 12 شامل بهبود اپلیکیشن نقشه و مسیریابی اپل مپس می‌شود. تا پیش از این، ادی کیو، یکی از مدیران اپل در مورد تلاش این کمپانی برای توسعه و عرضه این اپلیکیشن، سخن به میان آورده بود. اما حالا تنها یک هفته پس از این ادعا، اپل نسخه جدید اپلیکیشن مسیریابی خود را با محتوای بهتر برای نشان دادن مکان‌ها و مسیرها در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است.

همان‌طور که در ادعای مدیر بازاریابی محصولات دیجیتالی اپل اشاره شده بود، قابلیت‌های جدید اپل مپس در حال حاضر تنها برای شهر سان فرانسیسکو ارائه شده و در آن موارد بیشتری به آن اضافه شده است. این موارد شامل ساختمان‌ها، مکان‌های ورزشی، مسیرها و ساختمان‌ها می‌شود و کاربران با استفاده از آن می‌توانند با دقت بیشتری مکان‌های مورد نظر خود را پیدا کنند.

اپل همچنین اعلام کرده که قابلیت‌های ارائه شده در این نسخه از اپلیکیشن اپل مپس در آینده نزدیک، برای تمامی شهرهای آمریکا عرضه خواهد شد و تا سال آینده برای کشورهای دیگر نیز توسعه خواهد یافت. البته گسترش این نسخه ابتدا از ایالت کالیفرنیا شروع می‌شود.

گفتنی است که مجموع قابلیت‌های ارائه شده در سومین بتای آی او اس 12 قرار است نهایتاً تا ماه سپتامبر سال جاری میلادی برای تمامی کاربران عادی نیز منتشر شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420