لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شواهدی جدید از تعبیه فیس آیدی در آیپدهای 2018

شواهدی جدید از تعبیه فیس آیدی در آیپدهای 2018

 یکی از توسعه دهندگان و برنامه نویسان دستگاه های اپل به نام Steven Troughton-Smith، به تازگی شواهدی جدید از حضور فیس آیدی در آیپدهای 2018 پیدا کرده است.

این برنامه نویس ایرلندی از چند ساعت پیش و از طریق شبکه اجتماعی توییتر، تصاویری از AvatarKit ارائه شده برای آیپدها در آی او اس 12 را منتشر کرده است. AvatarKit که تا پیش از این نیز برای آیفون ایکس توسعه داده شده بود، نیازمند تعبیه دوربین ترودپت در دستگاه است که این مسئله به خودی خود نشان می‌دهد که اپل تصمیم به ساخت و توسعه یک آیپد مجهز به دوربین ترودپت دارد.

AvatarKit در حقیقت فریم ورک بنیادی برای کارکرد انیموجی‌ها در آیفون ایکس بوده است که در ابتدا برای آیفون ایکس ارائه شد. اما حالا به نظر می‌رسد که اپل در توسعه آی او اس 12 بسترهای مناسب برای توسعه AvatarKit را در آیپدهای جدید نیز آماده کرده است. تعبیه ترودپت از لحاظ سخت افزاری می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از حضور سیستم احراز هویت فیس آیدی نیز به حساب آید.

همین مسئله می‌تواند باعث حضور بریدگی یا همان Notch در بالای نمایشگر آیپدهای نسل جدید شود. البته برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل به دلیل بزرگ بودن نمایشگر آیپد نسبت به آیفون، محدودیتی در این زمینه ندارد و می‌تواند با قرار دادن حاشیه‌ای بسیار کم در اطراف نمایشگر، بریدگی را از نسل جدید آیپدها حذف کند.

با این حال می‌توان مطمئن بود که در سال جاری میلادی، شاهد حداقل یک مدل از آیپدهای نسل جدید با قابلیت پشتیبانی از فیس آیدی به همراه طراحی بدون حاشیه خواهیم بود که در آن دکمه هوم و تاچ آیدی حذف شده است.

علاوه بر این شایعات، در کدهای آی او اس 12 مشخص شده است که کاربران می‌توانند تا 2 صورت را به فیس آیدی نشان دهند. اما حالا با قوت گرفتن شایعات عرضه آیپد مجهز به فیس آیدی، بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که فیس آیدی در آی او اس 12 امکان شناسایی 5 صورت را خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373