لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای مک او اس موهاوای برای توسعه دهندگان منتشر شد

سومین بتای مک او اس موهاوای برای توسعه دهندگان منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش سومین بتای مک او اس موهاوای را برای توسعه دهندگان رجیستر شده منتشر کرد.

توسعه دهندگانی که تا پیش از این حساب کاربری 99 دلاری اپل را از طریق کارت‌های اعتباری خریداری کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به Developer Center اقدام به دریافت و نصب این نسخه از سیستم عامل روی دستگاه خود کنند.

سومین آپدیت مک او اس موهاوای یک ماه پس از معرفی این سیستم عامل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال (WWDC 2018) منتشر شده است که در آن بسیاری از قابلیت‌های جدید ارائه شده بهبود یافته‌اند. در این نسخه، همانند بتاهای قبلی حالت تاریک رابط کاربری و امکان تنظیم خودکار آن بر اساس زمان به همراه طراحی جدید اپلیکیشن Photos و فایندر ارائه شده است. کاربران در این نسخه، می‌توانند مدیریت بهتری روی دسکتاپ و رابط کاربری دستگاه داشته باشند و تیم‌های مختلف را روی دستگاه خود تنظیم کنند.

در این نسخه، فایندر دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است و کاربران با استفاده از قابلیت‌های جدید می‌توانند کنترل بهتری روی فایل‌ها داشته باشند و فایل‌های مورد نظر خود را با سرعت بیشتری پیدا کنند. در این میان، رابط کاربری و نحوه اسکرین شات گرفتن در مک او اس، شباهت بسیاری به آی او اس 11 گرفته است و کاربران می‌توانند با سرعت بیشتر تصاویر مورد نظر خود را از روی نمایشگر تهیه کرده و آن‌ها را برای مخاطبین خود ارسال کنند.

آخرین تغییر مهم ارائه شده در مک او اس موهاوای، شامل تعمیم قابلیت Continuity به دوربین تلفن‌های هوشمند می‌شود. کاربران با استفاده از این نسخه از سیستم عامل دسکتاپ، می‌توانند دوربین آیفون‌ها را برای مصارف گوناگون روی مک کنترل کنند و به صورت مستقیم تصاویر را روی کامپیوتر دسکتاپ خود ببینند. این قابلیت باعث می‌شود تا روند انتقال تصاویر از آیفون به مک آسان‌تر شود.

همان‌طور که گفته شد، سومین نسخه بتای مک او اس موهاوای تنها برای توسعه دهندگان ارائه شده است. با این حال، کاربران عادی می‌توانند با عضویت در برنامه تست سیستم عامل‌ها، بتای دوم مک او اس موهاوای که به صورت عمومی ارائه شده را برای دستگاه خود دریافت کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420