لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باگ جدید در گوشی‌های سامسونگ باعث ارسال عکس کاربران به مخاطبین می‌شود

باگ جدید در گوشی‌های سامسونگ باعث ارسال عکس کاربران به مخاطبین می‌شود

اخیراً یک باگ جدید در گوشی‌های سامسونگ پیدا شده است که به‌واسطه آن، عکس‌های دوربین کاربران به صورت رندوم برای برخی از مخاطبین ارسال می‌شود.

صحبت‌ها بر سر وجود این باگ اولین بار در وب سایت Gizmodo مطرح شده است که طی آن مشخص شده که برخی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit گزارش‌هایی در این مورد را منتشر کرده‌اند.

یکی از کاربران اعلام کرده که تلفن هوشمند سامسونگ او به صورت رندوم عکس‌های او و دوستانش را به صورت رندوم برای کاربرانی ارسال کرده است. وی در ادامه توضیح داده که این باگ در اپلیکیشن پیام رسان رسمی سامسونگ یا Samsung Messages نهفته است. بر اساس گزارش‌ها، باگ یاد شده هیچ اعلامیه‌ای به کاربران مبنی بر ارسال عکس‌ها نشان داده نمی‌شود و کاربران درگیر با این باگ، تنها از طریق دوستانشان متوجه این مشکل در تلفن هوشمند خود شده‌اند.

عکس‌های منتشر شده به طور مشخص از فولدر ذخیره محتوای دوربین برداشته می‌شوند و سپس به افرادی که در لیست مخاطبین هستند ارسال می‌شود. خبر بدتر این است که Samsung Messages به صورت پیش فرض در تلفن‌های هوشمند سامسونگ نصب شده است و کاربران در بسیاری از مواقع امکان پاک کردن آن را ندارند.

یکی از سخنگویان سامسونگ نیز در پاسخ به این مسئله به وب سایت The Verge گفته است که کمپانی کره‌ای از بروز این مشکل آگاه است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک، از طریق آپدیت‌های نرم افزاری آن را برطرف کند. گفتنی است که این مشکل اغلب در پرچم‌دارانی نظیر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس دید شده است.

در این میان هنوز معلوم نیست که Samsung Messages از چه طریقی عکس‌ها را برای مخاطبین ارسال می‌کند، بسیاری بر این باور هستند که این باگ تنها مربوط به ناسازگاری اپلیکیشن مدیریت پیام‌های چندرسانه‌ای (MMS) در گوشی‌های سامسونگ با برخی از اپراتورهای موبایل است. از طرف دیگر برخی دیگر احتمال می‌دهند تا عکس‌ها از طریق اینترنت و پیام رسان‌های مبتنی بر این بستر نیز ارسال می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420