لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینستاگرام از این پس عدم وجود عکس‌های جدید را نشان می‌دهد

اینستاگرام از این پس عدم وجود عکس‌های جدید را نشان می‌دهد

 توسعه دهندگان اینستاگرام اخیراً قابلیتی را به اپلیکیشن این شبکه اجتماعی اضافه کرده‌اند که کاربران از طریق آن می‌توانند عدم وجود عکس‌ها و پست‌های جدید را متوجه شوند. این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران زمان کمتری را در این اپلیکیشن صرف کنند.

این قابلیت از روز گذشته به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شده است که طی آن کاربران می‌توانند از اینکه تمامی پست‌های منتشر شده را دیده‌اند، آگاه شوند و دیگر زمان بیشتری را در این شبکه اجتماعی صرف نکنند. این ابزار جدید به کاربران نشان می‌دهد که عکس‌های پیشین را قبلاً دیده‌اند و دیگر نیازی به بررسی تایم لاین عکس‌ها ندارند.

این قابلیت باعث می‌شود تا علاوه بر استفاده مفید از اینستاگرام و مشاهده تمامی عکس‌های جدید، کاربران اعتیاد کمتری نسبت به این شبکه اجتماعی پیدا کنند و دیگر زمان خود را برای بررسی عکس‌های تکراری تلف نکنند.

به جرئت می‌توان گفت که امروزه بسیاری از کاربران اعتیاد شدیدی به شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده‌اند و این مسئله برای اینستاگرام شدیدتر است. در حقیقت کاربران تنها با باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام در میان انبوهی از عکس‌ها، استوری‌ها، ویدیوها و کامنت‌ها غرق می‌شوند. همین مسئله در نهایت باعث می‌شود تا کاربران در یک ساعت، چندین بار به اینستاگرام سر بزنند و محتوای آن را بررسی کنند.

اما حالا نسخه جدید اپلیکیشن اینستاگرام برای تلفن های هوشمند اندرویدی و آیفون‌ها با نشان دادن پیام “You’re All Caught Up” متوجه می‌شوند که دیگر هیچ چیز جدیدی برای بررسی وجود ندارند و می‌توانند از این شبکه اجتماعی خارج شوند و به زندگی معمول خود بپردازند. علاوه بر این، اینستاگرام در حال تست قابلیت‌های دیگری برای رفع مشکل اعتیاد کاربران به شبکه اجتماعی است که بر اساس آن، کاربران می‌توانند نوتیفیکیشن‌های این شبکه اجتماعی را برای سی دقیقه، یک ساعت، دو ساعت و حتی یک روز نیز خاموش کنند تا دیگر این شبکه اجتماعی زندگی روزمره آن‌ها را مختلف نکند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420