لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پنجمین بتای آی او اس 11.4.1 برای توسعه دهندگان و کاربران عادی منتشر شد

پنجمین بتای آی او اس 11.4.1 برای توسعه دهندگان و کاربران عادی منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش پنجمین نسخه بتای آی او اس 11.4.1 را برای کاربران عادی و توسعه دهندگان ارائه داده است.

کاربران عادی از همین حالا می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت اپل و صفحه مربوط به تست کنندگان نسخه‌های بتا، این سیستم عامل را دریافت کرده و آن را روی دستگاه خود نصب کنند. توسعه دهندگانی که حساب 99 دلاری اپل را از طریق کارت‌های اعتباری قابل قبول شرکت اپل خریداری کرده‌اند نیز می‌توانند علاوه بر دسترسی به این نسخه، به کست مخصوص توسعه دهندگان نیز دسترسی داشته باشند.

آی او اس 11.4.1 تنها یک هفته پس از عرضه نسخه بتای چهارم این سیستم عامل آماده عرضه شده است که در آن، روند کاری سیستم ارتباطی ایرپلی 2 و پشتیبان گیری از پیام‌ها در ذخیره سازی ابری آیکلاود بهبود یافته است.

اپل در توسعه آی او اس 11.4.1 هیچ تغییرات قابلت توجه و هیچ قابلیت جدیدی را ارائه نداده است. بر همین اساس، اپل در این نسخه، تنها به بهبود قابلیت‌های ارائه شده در آی او اس 11.4 بسنده کرده است.

گفتنی است که آی او اس 11.4.1 در حال حاضر در حال تست و بررسی نسخه بتا است. از همین حیث این نسخه دارای باگ‌هایی شناخته شده است که ممکن است تجربه کاربری را با اختلال‌هایی جدی مواجه کند. علاوه بر این، روند داون گرید از این نسخه نیز تا حدودی دشوار است و کاربران برای داون گرید، باید ابتدا ایمیج نصبی آی او اس 11.4 را به‌صورت جداگانه دانلود کرده و از طریق اتصال کابل به کامپیوتر، سیستم عامل دستگاه را با استفاده از نرم افزار آیتیونز داون گرید کنند.

همان‌طور که توضیح داده شد، فرایند داون گرید از آی او اس 11.4.1 تا حدودی دشوار است و به همین دلیل به کاربران عادی توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل صبر کنند. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل، نهایتاً تا ماه آینده به‌صورت عادی و عمومی آماده عرضه می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420