لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل 50 پتنت جدید را برای نسل جدید آیپد پرو به ثبت رساند

اپل 50 پتنت جدید را برای نسل جدید آیپد پرو به ثبت رساند

 شرکت اپل مجموعه‌ای از 50 پتنت را برای تولید نسل آینده آیپد پروها به ثبت رسانده است که اطلاعات مربوط به آن اخیراً منتشر شده است.

در این پتنت‌ها، مشخص شده است که اپل تصمیم دارد تا نسل بعدی آیپد پروها را با تغییراتی ویژه طراحی و تولید کند. بر همین اساس، اپل قصد دارد تا از بخش اسمارت کانکتور برای تعبیه سیستم شارژ مغناطیسی استفاده کند. در حقیقت اپل به جای ارائه شارژ بدون سیم در آیپدها، می‌تواند از یک کاور هوشمند برای شارژ این تبلت‌ها به صورت بی‌سیم استفاده کند. نسل جدید کاور هوشمند آیپد پرو می‌تواند با استفاده از سیستم شارژ بی‌سیم و باتری‌های تعبیه شده در آن، آیپدها را به صورت هوشمند شارژ کند.

علاوه بر این، کاور هوشمند می‌تواند با استفاده از بخش اسمارت کانکتور، حالت قرار گرفتن و چیدمان آیپد روی میز یا دست کاربر را تشخیص دهد و از طریق آن، سیستم شارژ بی‌سیم را به صورت هوشمند هدایت کند. گفتنی است که این پتنت در سه ماهه پایانی 2014 توسط اپل به ثبت رسیده است و این کمپانی تا به امروز از آن استفاده نکرده است.

پتنت مهم بعدی در این مجموعه، مربوط به قابلیت اپل پنسل می‌شود. ایده اپل برای ساخت نسخه جدید اپل پنسل، استفاده از سنسورهای تشخیصی در سر و ته این قلم است که کاربران از طریق آن بتوانند کارهای بیشتری را با قلم استایلوس انجام دهند. علاوه بر این، اپل در پتنت خود همچنین از ایده تعبیه سنسورها در بدنه اپل پنسل سخن به میان آورده است که از طریق آن، آیپد می‌تواند لحظه در دست گرفتن اپل پنسل توسط کاربر را تشخیص دهد.

علاوه بر این، اپل ممکن است برای استفاده از این ایده، سیستم شارژ نسل جدید اپل پنسل را تغییر دهد و با حذف درگاه لایتنینگ، از سیستم شارژ بی‌سیم از طریق اتصال به اسمارت کانکتور استفاده کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420