لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حالت تاریک مک او اس موهاوای با شباهت مک بوک پروها طراحی شده است

حالت تاریک مک او اس موهاوای با شباهت مک بوک پروها طراحی شده است

اپل حدود یک ماه پیش از مک او اس موهاوای در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 رونمایی کرده است و حالا نسخه‌های بتای این سیستم عامل را در اختیار کاربران و توسعه دهندگان قرار داده است.

مهم‌ترین قابلیتی که در این نسخه از سیستم عامل دسکتاپ اپل ارائه شده است، شامل ارائه حالت تاریک می‌شود. در این میان، وب سایت Apple Insider طی بررسی‌های خود اعلام کرده که اپل حالت تاریک مک او اس را با توجه به زنگ بدنه مک بوک پروها تولید کرده است.

فعال کردن این حالت روی دستگاه‌هایی که با رنگ خاکستری فضایی تولید شده‌اند باعث ایجاد یک هارمونی خاصی در دستگاه می‌شود و احساس خوشایندی را برای کاربران به ارمغان میاورد. خالت تاریک یکی از پر درخواست‌ترین قابلیت‌ها توسط کاربران بوده است. کاربران مدت زیادی است که خواهان ارائه این قابلیت توسط اپل در مک او اس و آی او اس بوده‌اند.

در حقیقت حالت تاریک علاوه بر افزایش زیبایی بصری، باعث می‌شود تا چشم کاربران در زمان استفاده مداوم از دستگاه‌ها دچار خستگی نشود. علاوه بر این، حالت تاریک برای استفاده از دستگاه‌ها در محیط‌های تاریک و کم نور نیز مناسب‌تر است.

در این میان، به نظر می‌رسد که اپل تنها به دلیل درخواست‌های زیاد کاربران اقدام به عرضه این قابلیت در مک او اس نکرده است، بلکه این کمپانی برای بهبود ظاهر کاربری دستگاه‌هایی نظیر آیمک پرو و مک بوک پروهای جدید که با رنگ خاکستری فضایی تولید شده‌اند، اقدام به ارائه این قابلیت کرده است.

این مسئله باعث می‌شود تا علاوه بر تسهیل روند استفاده از دستگاه‌ها در محیط‌های تاریک به صورت مداوم، تجربه کاربری با کامپیوترهای مک نیز بهبود پیدا کند.گفتنی است که علاوه بر مک او اس، بسیاری از کاربران خواستار ارائه حالت تاریک در آی او اس نیز شده‌اند و اپل هنوز ادعایی در این زمینه نکرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420