لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماکت‌های آیفون 2018 ساخته شدند

ماکت‌های آیفون 2018 ساخته شدند

یکی از کاربران وب سایت 9to5mac به تازگی یک ویدیو از ماکت‌های آیفون 2018 منتشر کرده است که ظاهر احتمالی این تلفن‌های هوشمند را نشان می‌دهد.

در این مجموعه از تلفن‌های هوشمند، قرار است یک دستگاه با نمایشگر 6.1 اینچ با نام احتمالی آیفون 9 عرضه شود که قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به دو محصول دیگر دارد. در عین حال، دو آیفون دیگر با نمایشگر اولد با سایز 5.8 و 6.5 اینچ تولید خواهند شد.آیفون 5.8 اینچی در حقیقت نسخه جدید و به روز شده آیفون ایکس است که با پردازنده A12 تولید و عرضه می‌شود.

آیفون 6.5 اینچی نیز که احتمالاً با عنوان آیفون ایکس پلاس تولید و عرضه می‌شود، گران قیمت‌ترین محصول در این مجموعه خواهد بود. گفتنی است که این ماکت‌ها به طور کامل با توجه به زبان طراحی صنعتی اپل ساخته شده‌اند تا با نمونه‌های واقعی تطابق داشته باشند.

Shaimizrachi نام کاربری انتشار دهنده این تصاویر است که بر اساس شایعات مربوط به سه مدل آیفون 2018 ماکت‌هایی از این سه محصول را تولید و عرضه کرده است. بر همین اساس، آیفون 6.1 اینچی دارای یک دوربین تک لنزه در پشت بوده و دو آیفون دیگر، با دوربین دو لنزه مشابه با آیفون ایکس تولید و عرضه می‌شود.

گفتنی است، منتشر کننده این تصویر همچنین قاب‌های محافظ این ماکت‌ها را نیز ساخته است و در ویدیوی منتشر شده، حالت قرار گرفتن هر سه مدل سری آیفون 2018 در دست را نشان داده است. از آنجایی که آیفون 5.8 اینچی با ظاهر کاملاً شبیه به آیفون ایکس تولید می‌شود، پنل پشتی آن نیز به طور کامل طراحی و ساخته شده است. اما در ماکت‌های آیفون 5.8 و 6.1 اینچی هیچ تغییری اعمال نشده است و تنها ابعاد و ظاهر این تلفن‌های هوشمند نشان داده شده است.

گفتنی است که اپل قرار است تا سپتامبر سال جاری میلادی این سه تلفن هوشمند را معرفی و پس مدتی کوتاه آن را به بازار عرضه کند. 

​برای اطلاعات بیشتر به صفحه مخصوص آیفون 9 مراجعه کنید

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420