لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت جدید واتس اپ همانند کانال‌های تلگرامی کار می‌کند

قابلیت جدید واتس اپ همانند کانال‌های تلگرامی کار می‌کند

شرکت فیس بوک به عنوان صاحب امتیاز پیام رسان واتس اپ، به تازگی نسخه جدید این پیام رسان محبوب را منتشر کرده است. مهم‌ترین قابلیت‌های ارائه شده در این نسخه شامل مدیریت بهتر گروه‌ها توسط ادمین ها است.

قابلیت‌های جدید ارائه شده برای واتس اپ باعث می‌شود تا گروه‌ها در این پیام رسان، شباهت بیشتری به کانال‌های تلگرام پیدا کنند. این قابلیت‌ها به ادمین گروه‌ها امکان مدیریت ارسال پیام‌ها به صورت یک طرفه را می‌دهد.با وجود اینکه واتس اپ تاکنون از کانال‌ها حرفی به میان نیاورده است، با این حال، قابلیت یاد شده باعث می‌شود تا واتس اپ همانند تلگرام امکان مدیریت و ساخت کانال‌ها را داشته باشد.

توسعه دهندگان واتس اپ در وبلاگ رسمی این پیام رسان اعلام کرده‌اند که این قابلیت برای افراد متخصص نظیر معلم‌ها مناسب است و آن‌ها می‌توانند از طریق ساخت یک گروه برای کلاس خود و اضافه کردن دانش آموز ها به آن، به صورت یک طرفه پیام‌های مربوط به تکالیف، تست‌ها، یادآورها و موارد دیگر را منتشر کنند.

این قابلیت در حقیقت رد قابل گروه‌ها در واتس اپ قرار گرفته است و ادمین ها با استفاده از آن می‌توانند با اعمال تنظیماتی مشخص، پیام‌ها را به صورت یک طرفه به تمامی اعضای گروه بفرستند که این قابلیت به طور کامل معادلی برای کانال‌های تلگرامی به حساب میاید.

ادمین ها برای استفاده از این قابلیت کافی است که گروه مورد نظر خود را ساخته و سپس افراد را در آن عضو کنند. سپس با مراجعه به بخش Group Info و زیر شاخه Group Settings تنظیمات مربوط به Send Messages را روی Only Admins بگزارند. پس از انجام این کار، تنها ادمین ها می‌توانند پیام‌ها را به صورت یک طرفه به تمامی اعضای گروه واتس اپ ارسال کنند. گفتنی است که این قابلیت می‌تواند در آینده نزدیک عرصه رقابت میان تلگرام و واتس اپ را تنگ‌تر کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373