لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان قرار دادن موسیقی به استوری‌های اینستاگرام اضافه شد

امکان قرار دادن موسیقی به استوری‌های اینستاگرام اضافه شد

 امکان قرار دادن موسیقی‌های مختلف به استوری‌ها به صورت رسمی به اپلیکیشن اینستاگرام آمد و کاربران از همین حالا می‌توانند با انتخاب موسیقی‌های مختلف، استورهای گوناگون را طراحی کنند و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

بسیاری از کاربران بر این عقیده هستند که قابلیت یاد شده با کمی تأخیر برای آن‌ها عرضه شده است. در حقیقت تأخیر در ارائه این قابلیت مربوط به قانون حق نشر آثار دیجیتالی و کپی رایت مربوط می‌شود.

توسعه دهندگان اینستاگرام نیز در وبلاگ رسمی این شبکه اجتماعی اعلام کرده‌اند که کاربران برای اضافه کردن موسیقی‌های مختلف در استوری‌ها و پست‌ها محدودیتی ندارند و می‌توانند موسیقی مورد نظر خود را قبل یا بعد از ضبط ویدیوی مورد نظر انتخاب کنند. در حقیقت پس از رفتن به حالت پخش استوری، کاربران می‌توانند در زیر دکمه شاتر دوربین دکمه انتخاب موسیقی را پیدا کنند و بدون اینکه نیاز به خروج از اپلیکیشن داشته باشند، هر آهنگی که انتخاب کرده‌اند را روی استوری خود قرار دهند.

موسیقی‌ها همچنین می‌توانند پس از نشان دادن یک استیکر نیز نشان داده شوند. زمانی که موسیقی مورد نظر انتخاب شد، کاربران می‌توانند از طریق خود اپلیکیشن اینستاگرام به آرشیو عظیمی از موسیقی‌ها دسترسی داشته باشند و از طریق آن استوری‌های بهتری را تولید کنند و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

جالب‌ترین خصوصیت این قابلیت جدید این است که کاربران دیگر نیازی به دانلود موسیقی‌های دیگر ندارند و می‌توانند به صورت کاملاً مستقل، از خود اپلیکیشن اینستاگرام اقدام به انتخاب موسیقی و قرار دادن آن روی استوری‌ها کنند. این قابلیت هیچ مشکلی با قانون کپی رایت ندارد.

قبت موسیقی ها فعلا در انحصار آیفون های است و این قابلیت فعلاً برای کاربران آی او اس ارائه شده است اما توسعه دهندگان اینستاگرام اعلام کرده‌اند که در آینده نزدیک تصمیم به ارائه آن برای دستگاه‌های هوشمند اندرویدی نیز دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420