لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آلبوم جدید دریک رکورد اپل موزیک را شکست

آلبوم جدید دریک رکورد اپل موزیک را شکست

 آلبوم جدید رپر کانادایی؛ دریک که به تازگی با نام عقرب (Scorpion) منتشر شده است، توانسته رکورد جدیدی از عرضه آلبوم‌ها در اپل موزیک را ثبت کند. این آلبوم تنها در یک روز بیش از 170 میلیون بار از سرویس موسیقی اپل پخش شده است.

جالب اینجا است که آخرین رکورد دریک پیش از این آلبوم تنها 89.9 میلیون بار در روز اول پخش شده بود و حالا تعداد پخش‌های جدید باعث شده تا آلبوم «عقرب» بتواند به یکی از محبوب‌ترین رکوردهای این رپر شناخته شود.

اپل ادعا کرده که آلبوم «عقرب» از همین حالا به عنوان پر درخواست‌ترین آلبوم موسیقی ارائه شده در اپل موزیک در کشور آمریکا و سراسر جهان است و همچنان میزان درخواست آن رو به افزایش است. اپل همچنین اعلام کرده که این آلبوم بیشترین میزان پخش را در میان تمامی محتوای ارائه شده در سراسر دنیا داشته است.

البته جالب است بدانید که عقرب یا همان اسکورپیو از روز اول انتشار به صورت رسمی، بارها در سرویس‌هایی نظیر اپل موزیک و اسپاتیفای تبلیغ شده بود. اگر همین حالا نیز به اپل موزیک یا اسپاتیفای مراجعه کنید، می‌توانید تبلیغات مربوط به این آلبوم را مشاهده کنید که همین مسئله می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین عامل‌های افزایش درخواست پخش آن به حساب آید. گفتنی است که افزایش میزان درخواست آلبوم جدید دریک حتی روی نتایج جست و جوهای سیری نیز تأثیر گذاشته است.

علاوه بر اپل موزیک، آلبوم جدید دریک در اسپاتیفای نیز بیش از 132 میلیون بار در بیست و چهار ساعت اول پخش شده است. در حقیقت این آلبوم در تمامی سرویس‌های پخش موسیقی محبوب توانسته موفقیت بسیار زیادی به دست بیاورد.

البته باید گفت که با وجود اینکه اسپاتیفای تعداد کاربران بیشتری نسبت به اپل موزیک دارد، میزان درخواست موسیقی رپ و هیپ هاپ در اپل موزیک بیشتر از اسپاتیفای است و همین مسئله نشان می‌دهد که رپرها و دوست داران موسیقی هیپ هاپ، تمایل بیشتری به استفاده از اپل موزیک در برابر اسپاتیفای دارند. 

برای خرید حساب رسمی اپل موزیک به این لینک مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373