لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت ترک پد، با آی او اس 12 به تمامی آیفون‌ها و آیپدها میاید

قابلیت ترک پد، با آی او اس 12 به تمامی آیفون‌ها و آیپدها میاید

 اپل در زمان توسعه‌ای او اس 11 امکان استفاده از ترک پد کیبوردهای مجازی را به کاربران ارائه داد. این قابلیت باعث می‌شد تا کاربران با استفاده از 3D Touch و فشار دادن طولانی روی کیبورد مجازی بتوانند همانند ترک پد مک بوک‌ها، نشانگر متن‌های در حال تایپ را کنترل کنند.

همان‌طور که گفته شد، این قابلیت تنها محدود به استفاده از 3D touch بود و کاربران برخی از آیفون‌ها و آیپدها، امکان استفاده از آن را نداشتند. اما حالا اپل در توسعه‌ای او اس 12 این قابلیت را برای تمامی کاربران ارائه داده است و استفاده از ترک پد کیبورد مجازی لزوماً نیازی به تاچ سه بعدی ندارد.

این مسئله می‌تواند به عنوان مهر تأییدی بر شایعات مربوط به حذف تاچ سه بعدی در آیفون 6.1 اینچی امسال تلقی شود. بر اساس این شایعات که در چند ماه گذشته منتشر شده است، اپل تصمیم دارد تا با استفاده از پنل ال سی دی و حذف تاچ سه بعدی از نمایشگر آیفون 6.1 اینچی، قیمت این محصول را به طور قابل توجهی کاهش دهد.

تا پیش از این برای استفاده ترک پد در آی او اس 11 کاربران کافی بود روی دکمه Space فشار بیش از حد عادی وارد کنند تا قادر به کنترل نشانگر تایپ باشند. اما حالا کاربران آیفون‌های فاقد تاچ سه بعدی، می‌توانند در آی او اس 12 با نگه داشته انگشت دست روی Space صفحه کلید مجازی برای چند ثانیه، به این قابلیت دسترسی داشته باشند.

در حقیقت اپل با جایگزین کردن 3D Touch با امکان نگه داشتن روی گزینه‌ها می‌تواند تمامی قابلیت‌های آیفون‌های پرچم‌دار را برای آیفون‌های ارزان قیمت و آیپدها ارائه دهد. به نظر می‌رسد که اپل با ارائه این قابلیت، تصمیم دارد تا محدودیت‌های مربوط به عدم ارائه تاچ سه بعدی را از برخی از آیفون‌ها حذف کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420