لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به آموزش بیشتر از فروش محصولات اهمیت می‌دهد

اپل به آموزش بیشتر از فروش محصولات اهمیت می‌دهد

 تغییر سیاست‌های اپل در چند سال اخیر نشان داده است که این شرکت تصمیم دارد تا بیشتر روی مسئله آموزش متمرکز شود.

بر همین اساس، اپل در حال تغییر شیوه طراحی اپل استورهای خود است و تصمیم دارد تا به جای افزایش میزان فروش محصولات از طریق این فروشگاه‌ها، روی آموزش مسائل مختلف، نظیر کد نویسی و استفاده از ابزارهای گوناگون تمرکز کند. تا پیش از این، اپل استورها، مکانی برای فروش کامپیوترهای مک بودند، اما اپل با تولید محصولات همراه نظیر آیپاد، آیفون و آیپد، تصمیم به تغییر طراحی این فروشگاه‌های زنجیره‌ای گرفت.

اما حالا با گسترش محبوبیت خرید و فروش اینترنتی، معمولاً افراد کمتری برای خرید محصولات به اپل استورها مراجعه می‌کنند. همین مسئله باعث شده تا اپل به فکر تغییر کاربری این مراکز بیافتد.

آنجلا آرنتس مدیر بخش فروشگاه‌های فیزیکی و کارمندان اپل، به تازگی اعلام کرده که در دنیای مدرن، نیاز به یادگیری کد نویسی و ارائه خدمات آموزشی مربوط به آن بیش از گذشته احساس می‌شود. به همین دلیل اپل تصمیم دارد تا اپل استورها را به مراکزی آموزشی تبدیل کند و به جای فروش محصولات در این مراکز، روی ارائه خدمات آموزشی متمرکز شود.

اپل همچنین طراحی اپل استورها را تغییر داده است و به جای تعبیه میزهای نشان دهنده محصولات، از صندلی‌های مناسب برای تشکیل کلاس‌ها و ورک شاپ ها استفاده کرده است. این مسئله در نهایت باعث می‌شود تا میزان تمایل کاربران و افراد حرفه‌ای به استفاده از ابزارهای تولید شده توسط این کمپانی به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند.

زمانی که کاربران نحوه استفاده از محصولات اپل را بدانند و بتوانند از طریق آن‌ها کارهای بهتر و با کیفیت‌تری را به صورت حرفه‌ای انجام دهند، تمایلشان برای خرید این محصولات افزایش پیدا می‌کند و همین مسئله در نهایت باعث افزایش محبوبیت برند اپل و محصولات دیجیتالی و سخت افزاری این کمپانی می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420