لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با پوشش چرمی وب کم مک بوک و دوربین آیفون‌ها آشنا شوید

با پوشش چرمی وب کم مک بوک و دوربین آیفون‌ها آشنا شوید

 یک طراح فرانسوی به‌تازگی از اکسسوری جدید خود برای محصولات دیجیتالی رونمایی کرده است. این محصول در حقیقت یک پوشش چرمی کوچک است که روبروی وب کم مک بوک و دوربین آیفون و آیپد قرار می‌گیرد.

Arthur Lhermitte نام طراح این محصول است که با ظاهری زیبا روی دوربین جلویی قرار می‌گیرد تا کاربران به صورت ایمن‌تر بتوانند از دستگاه‌های هوشمند خود استفاده کنند.

تا پیش از این، بسیاری از افراد نگران در زمینه حریم خصوصی، از ابزارهای مختلفی برای پوشاندن دوربین جلویی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها و همچنین وب کم لپ تاپ‌ها استفاده می‌کردند. این مسئله در ابتدا باعث به سخره گرفتن آن‌ها توسط دیگر کاربران شد. استدلال عموم کاربران برای عدم نیاز به انجام این کار، وجود چراغی کوچک در روبروی وب کم لپ تاپ‌ها بود که در زمان فعال شدن دوربین، روشن می‌شد و کاربر را از فعال بودن وب کم آگاه می‌کرد.

اما از سال 2013 و مشخصاً افشای اطلاعات محرمانه مربوط به فعالیت سازمان‌های دولتی در آمریکا و انگلستان برای شنود اطلاعات کاربران، نگرانی‌ها در مورد حفظ حریم خصوصی افزایش یافت؛ تا حدی که حتی نزدیک به دو سال پیش تصویری از مارک زاکربرگ منتشر شد که روی وب کم لپ تاپش را با چسب نواری پوشانده بود. 

البته این مسئله تنها به وب کم لپ تاپ‌ها محدود نمی‌شود؛ بلکه بسیاری از اپلیکیشن‌های نصب شده، حتی با وجود محدودیت‌های اعمال شده در آی او اس، ممکن است به اطلاعات دوربین جلویی و پشتی دستگاه‌های همراه نظیر آیفون‌ها و آیپدها دسترسی پیدا کنند. اما حالا Arthur Lhermitte یک اکسسوری با ظاهری زیبا را برای کاربران ارائه داده است که علاوه بر حفظ طراحی منحصر به فرد محصولات، امکان محافظ از حریم خصوصی را افزایش می‌دهد.این محصول در رنگ‌های مختلف و با قیمت 174 دلار قرار است به بازار عرضه شود.

البته باید ذکر کرد که ایده ساخت این محصول در حال حاضر در کیک استارتر مطرح شده است و Arthur Lhermitte اعلام کرده که در صورت جمع آوری 9000 دلار سرمایه، آن را تجاری سازی خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420