لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ال جی نمایشگر آیفون‌های آینده را تولید می‌کند

ال جی نمایشگر آیفون‌های آینده را تولید می‌کند

پس از انتشار شایعات ضد و نقیض، نهایتاً اپل تصمیم گرفته است تا با شرکت ال جی برای تأمین نمایشگرهای به کار رفته در تلفن‌های هوشمند آیفون همکاری کند.

جدیدترین گزارش بلومبرگ، مشخص کرده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک، علاوه بر سامسونگ، با شرکت ال جی نیز در زمینه تأمین پنل‌های اولد مناسب با نمایشگرهای آیفون‌ها همکاری کند. تا پیش از این، امتیاز تولید انبوه نمایشگرهای اولد آیفون ایکس، تنها در اختیار سامسونگ بود؛ اما اپل از ماه‌های پایانی سال 2018 تصمیم گرفت تا با شرکت‌های دیگر، نظیر ال جی نیز همکاری کند تا وابستگی خود به سامسونگ را کاهش دهد.

در این میان، گزارش‌های ماه‌های ابتدای 2018 نشان می‌دادند که ال جی توان تولید انبوه آیفون‌ها به تعدادی که اپل به آن نیاز دارد را ندارد. اما حالا به نظر می‌رسد که اپل تصمیم نهایی خود را برای شروع همکاری با ال جی را پذیرفته است.

بلومبرگ ادعا کرده که طی قرارداد اولیه، ال جی باید بین 2 تا 4 میلیون پنل اولد مناسب آیفون‌ها را به اپل تحویل دهد. در نهایت اپل تصمیم دارد تا در آینده میزان سفارش‌های خود را افزایش دهد. این در حالی است اپل در قرار داد اولیه خود با سامسونگ سفارش تولید 100 میلیون پنل اولد را داده بود.

V30 جدیدترین تلفن هوشمند ال جی است که با نمایشگر اولد تولید شده است. بر اساس ادعای بسیاری از تحلیلگران، کیفیت نمایشگر این تلفن هوشمند به خوبی پرچم‌داران سری گلکسی نیست که همین مسئله می‌تواند نشانه‌ای از ضعف ال جی در زمینه تولید نمایشگرهای اولد به حساب آید. در این میان،، اپل تصمیم دارد تا به صورت آزمایشی و عقد قرار دادی محدود، بخشی از وظیفه تولید انبوه نمایشگر تلفن‌های هوشمند خود را به این کمپانی واگذار کند.

همکاری اپل با ال جی لزوماً به معنای عدم رضایت کوپرتینویی‌ها از سامسونگ نیست، بلکه این کمپانی تصمیم دارد تا با همکاری شرکت‌های دیگر، وابستگی خود را نسبت به سامسونگ کاهش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373