لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تصمیم دارد تا محتوای ویدیویی خود را با دیگر محصولاتی دیجیتالی، به صورت باندل بفروشد

اپل تصمیم دارد تا محتوای ویدیویی خود را با دیگر محصولاتی دیجیتالی، به صورت باندل بفروشد

بر اساس اطلاعات جدید بافت شده از شرکت اپل، این کمپانی تصمیم دارد تا محتوای ویدیویی مختلف را از به صورت باندل و به همراه دیگر محصولات دیجیتالی خود نظیر مجله‌های اینترنتی، موسیقی‌ها و کتاب‌ها به فروش برساند.

گزارش جدید وال استریت ژورنال نشان داده است که اپل تصمیم دارد تا با انجام این کار، محبوبیت خرید محصولات ویدیویی به صورت دیجیتالی را در میان کاربران سرویس‌های خود افزایش دهد. بر همین اساس، کاربران در آینده نزدیک با خرید موسیقی‌ها و مجله‌های الکترونیکی از آیتیونز استور، امکان مشاهده فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی را نیز دریافت کنند.

در این فرایند، اپل قصد دارد تا باندل‌های ویژه‌ای را با قیمت‌های بسیار پایین برای کاربران در نظر بگیرد و از طریق آن‌ها محتوای تلویزیونی را بفروشد. البته وال استریت ژورنال هنوز هیچ ادعایی در زمینه نوع محتوای ویدیویی باندل شده در این فرایند نکرده است و هنوز معلوم نیست که آیا اپل محتوای اختصاصی خود را از طریق آن به فروش می‌رساند و یا این کمپانی با همکاری استودیوهای ضبط و پخش فیلم‌ها و سریال‌ها تصمیم به ارائه محصولات دیگر به صورت متفرقه دارد.

اپل از سال گذشته سرمایه‌گذاری زیادی را در بخش تولید محتوای تلویزیونی کرده است که از طریق آن کاربران با استفاده از آیتیونز استور امکان مشاهده سریال‌هایی نظیر Planet of the Apps و carpool karaoke را داشتند. اما مسئله مهم این است که اپل از سال گذشته تاکنون سرمایه‌گذاری‌های خود را فراتر از این دو سریال تلویزیونی برده است و با افراد معروفی نظیر استیون اسپیلبرگ و اپرا وینفری نیز همکاری کرده است تا سریال‌ها و فیلم‌های با کیفیت و قدرتمندی را تولید کند.

در این میان بسیاری از تحلیلگران ادعا کرده بودند که اپل با وجود عرضه این محصولات دیجیتالی، همچنان در زمینه فروش و نحوه پخش این محصولات سرگردان باقی مانده است و این کمپانی هیچ پلتفرم مناسبی را برای فروش این محصولات در نظر نگرفته است. اما حالا به نظر می‌رسد که فروش این محصولات به صورت باندل بتواند محبوبیت استفاده از سرویس ویدیویی اپل را نسبت به سرویس‌های رقیب نظیر نتفلیکس افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420