لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری پرفروش‌ترین اکسسوری آیفون‌ها است

تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری پرفروش‌ترین اکسسوری آیفون‌ها است

آمارها و ارقام منتشر شده از فروشگاه‌های معروف نظیر Best Buy نشان می‌دهد که تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری پرفروش‌ترین اکسسوری آیفون‌ها در چند سال اخیر بوده است.

اپل از سال 2016 و مشخصاً از زمان معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، جک 3.5 میلی متری خروجی صدا را از تلفن‌های هوشمند خود حذف کرده است. همین مسئله باعث شد تا کاربران برای اتصال هدفون‌های مختلف خود به آیفون‌ها از تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری استفاده کنند.

باوجود این که در بسته بندی تمامی آیفون‌های 2016 و 2017 تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری وجود داشت، بسیاری از کاربران به دلایل مختلف اقدام به خرید دو باره آن از طریق فروشگاه‌های مختلف می‌کنند. همین مسئله باعث شده تا این محصول به عنوان پرفروش‌ترین اکسسوری تلفن‌های هوشمند آیفون شناخته شود.

Best Buy همچنین یک نمودار از میزان فروش این محصول از اکتبر 2017 تا مارس 2018 را منتشر کرده است. جالب اینجا است که روند خرید این محصول در بازه یاد شده تغییری نداشته است. در حقیقت تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری پس از ایرپادهای بی‌سیم پرفروش‌ترین محصول تولید شده رسمی توسط خود کمپانی است.

این مسئله نشان می‌دهد که باوجود تصمیم اپل برای حذف جک 3.5 میلی متری و تولید هدفون‌هایی مجهز به پورت لایتنینگ، همچنان کاربران به این درگاه نیاز دارند و به خاطر امکان استفاده از آن، مجبور به خریداری تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری هستند.

نکته دیگری که در این آمارها نهفته، این است که حذف جک 3.5 میلی متری از دستگاه‌ها باعث افزایش میزان فروش ایرپادهای بی‌سیم شده است و آن دسته از کاربرانی که تمایل به استفاده از هدفون‌ها و هندزفری‌های بی‌سیم دارند، اغلب تصمیم به خرید ایرپادهای بی‌سیم می‌کنند. تا پیش از این نیز آمارهای منتشر شده از شرکت اپل نشان می‌داد که ایرپادها به عنوان پرمصرف‌ترین محصول این کمپانی در بازار جهانی شناخته شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420