لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های جدید ارائه شد

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت‌های جدید ارائه شد

 آپدیت جدید تلگرام از چند ساعت پیش برای کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی و مبتنی بر آی او اس منتشر شده است.

در آپدیت جدید تلگرام کاربران می‌توانند نوشته‌ها را به صورت لینک ارسال کنند و مخاطبین این پیام‌ها می‌توانند با انتخاب کلمه‌های لینک شده، به آدرس اینترنتی تنظیم‌شده روی لینک دست پیدا کنند. گفتنی است که این قابلیت فعلاً برای دستگاه‌های اندرویدی ارائه شده است و فعلاً کاربران آیفون‌ها و آیپدها امکان استفاده از آن را ندارند. البته پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک، این قابلیت به نسخه آی او اس نیز اضافه شود.

در نسخه 4.8.10 کاربران می‌توانند نحوه خوانده شدن پیام‌ها را همانند ایمیل‌ها مدیریت کنند و با لمس و نگه داشتن انگشت دست روی هر یک از چت‌ها کاربران می‌توانند آن‌ها را به حالت خوانده شده یا خوانده نشده تغییر دهند.

قابلیت دیگر ارائه شده در این نسخه از اپلیکیشن تلگرام، شامل اشتراک گذاری مخاطبین به صورت Vcard نیز می‌شود. این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران بتوانند یک مخاطب خاص را به همراه تمامی شماره‌های تلفن آن برای افراد دیگر ارسال کنند.

تا پیش از این و در نسخه‌های قبلی تلگرام، پست‌هایی که همراه با فایل‌های چند رسانه‌ای ارسال می‌شدند، امکان ویرایش فایل را نداشتند و کاربران تنها می‌توانستند متن کپشن را تغییر دهند. اما حالا در آپدیت جدید تلگرام کاربران می‌توانند فایل‌های چند رسانه‌ای شامل عکس‌ها، ویدیوها و ویس‌ها را نیز در یک پست ویرایش کنند و فایل جایگزین آن را ارسال کنند.

تلگرام اعلام کرده که در نسخه 4.8.10 سرعت دانلود محتوای صوتی و تصویری دو برابر شده است و کاربران می‌توانند از طریق آن با سرعت بیشتری به پیام‌های تصویری دست پیدا کنند.

آخرین تغییر ارائه شده در آپدیت جدید تلگرام شامل ارائه قابلیت مشاهده سریع عکس پروفایل چت‌ها می‌شود، کاربران با نگه داشتن انگشت دست روی عکس پروفایل، آن را به صورت سریع مشاهده کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420