لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن Schoolwork اپل از همین حالا برای استفاده کاربران ارائه شده است

اپلیکیشن Schoolwork اپل از همین حالا برای استفاده کاربران ارائه شده است

 اپلیکیشن Schoolwork اپل که تاپیش از این در جریان رویداد هفتم فروردین معرفی شده بود، حالا برای استفاده عمومی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

کاربران آیپدها از همین حالا میتوانند از این اپلیکیشن برای مدیریت بهتر کلاس های درسی خود استفاده کنند معلم ها و استادها با استفاده از این اپلیکیشن میتوانند وظایف و تکالیف مختلف درسی را برای دانش آموازان و دانشجویان در نظر بگیرند و در عین حال، کاربران میتوانند با تکمیل آنها روند پیشرفت خود در درس ها را مشاهده کنند.

اپل در معرفی این اپلیکیشن اعلام کرده که کار با Schoolwork به سادگی نوشتن یک ایمیل است و معلم ها میتوانندبا نوشتن یادداشت های مختلف و ارسالآنها به صورت فایل PDF به دانش آموزان، تکالیف را ارسال کنند. گفتنی است که معلم ها با استفاده از این اپلیکیشن همچنین امکان ارسال لینک های مختلف را نیز دارند.

Schoolwork به معلم ها همچنین امکان ثبت روند پیشرفت دانس آموزان را نیز میدهد. در حقیقت اپل با توسعه Schoolwork تصمیم دارد تا با سرویس های مشابه رقابت کند. معلمان ها به طور دقیق میتوانند از طریق این اپلیکیشن تمامی فعالیت های دانش آموزان را زیر نظر داشته باشند و از طریق آن روش آموزشی بهتری برای یاد دادن محتوای آموزشی بر اساس سطح یادگیری دانش آموزان را به کار گیرند.

گفتنی است که اپل اعلام کرده که این اپلیکیشن اطلاعات کاربران را به صورت کاملا محرمانه ذخیره سازی میکند و هیچ کس غیر از معلم ها امکان دسترسی به آنها را نخواهد داشت. در حقیقت Schoolwork میتواند به طور کاملا ایمن، از حریم خصوصی دانش آموزان و دانش جویان محافظت کنند.

همانطور که گفته شد، Schoolwork در جریان کنفرانس هفتم فروردین 1397 و در کنار آیپد نسل ششم با قابلیت پشیتبانی از قلم استایلوساپل پنسل رونمایی شد. اپل تصمیم دارد تا با تولید محصولات سخت افزاری و نرم افزاری جدید، توجه اکثر سازمان های آموزشی مدرن را به خود جلب کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420