لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان تماس تصویری گروهی به اینستاگرام اضافه شد

امکان تماس تصویری گروهی به اینستاگرام اضافه شد

توسعه دهندگان اینستاگرام، تنها چند روز پس از عرضه قابلیت IGTV حالا قابلیت تماس تصویری را به نسخه جدید اپلیکیشن این شبکه اجتماعی اضافه کرده است. اینستاگرام در حقیقت با ارائه این قابلیت تصمیم دارد تا با سرویس‌هایی نظیر فیس تایم و اسنپ چت رقابت کند.

تا پیش از این و مشخصاً در ماه مارس سال جاری میلادی اینستاگرام اعلام کرده بود که تصمیم به ارائه قابلیت تماس تصویری به کاربران این شبکه اجتماعی دارد و اما حالا پس از گذشت کمتر از 3 ماه، این قابلیت برای کاربران ارائه شده است.

کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی و آیفون‌ها از همین حالا می‌توانند با مراجعه به پلی استور یا اپ استور، آپدیت جدید این اپلیکیشن شبکه اجتماعی را دریافت کنند و از طریق آن با دوستانم خود به صورت مستقیم، تماس تصویری برقرار کنند.

تماس تصویری در حقیقت در بخش پیام‌های دایرکت به دوستان قرار گرفته است و کاربران از طریق آن می‌توانند علاوه بر ارسال پیام‌ها به صورت مستقیم به کاربران، با یکدیگر تماس تصویری برقرار کنند. علاوه بر تماس تصویری به صورت فرد به فرد، اینستاگرام امکان تماس‌های تصویری گروهی را نیز ارائه داده است و از همین حالا می‌تواند با سرویس‌هایی نظیر فیس تایم و اسکایپ نیز رقابت کند.

اینستاگرام در یک هفته گذشته تحت تأثیر تحول‌هایی بزرگی قرار رفته است. این اپلیکیشن از همین حالا می‌تواند به عنوان یک شبکه اجتماعی، یک پیام رسان مبتنی، یک سرویس پخش محتوای ویدیویی و یک سرویس ارائه دهنده چت‌های تصویری کار کند. بر همین اساس، پیش بینی می‌شود تا در آینده‌ای نزدیک، محبوبیت این اپلیکیشن در مقایسه با رقیب‌هایی همچون تلگرام، واتس اپ، یوتیوب، اسنپ چت، فیس تایم و اسکایپ بیشتر شود. چرا که کاربران با نصب یک اپلیکیشن، تمامی قابلیت‌های دیگر سرویس‌ها را در اختیار خواهند داشت. همین مسئله باعث می‌شود تا اینستاگرام یک اپلیکیشن همه کاره برای تمامی کاربران تلفن‌های هوشمند باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420