لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون 6 اس به زودی کاهش پیدا می‌کند!

قیمت آیفون 6 اس به زودی کاهش پیدا می‌کند!

اپل پروژه تولید انبوه و اسمبل آیفون 6 اس را به امید کاهش قیمت این محصول در هند شروع کرده است. بر همین اساس، آیفون 6 اس قرار است در کنار آیفون اس ای در کارخانه‌های هندی تولید شود.

بر اساس جدیدترین گزارش Economic Times اپل در آینده‌ای نزدیک تولید انبوه سری جدید آیفون 6 اس را در خند شروع می‌کند. این اقدام اپل نشان می‌دهد که رایزنی‌های این کمپانی با دولت هند موفقیت آمیز بوده است و در نهایت اپل تصمیم گرفته تا میزان تولیدات خود در این کشور را بین 15 تا 20 درصد افزایش دهد.

هزینه اسمبل و تولید انبوه دستگاه‌ها در کارخانه‌های هندی بسیار پایین‌تر از هزینه تولید در کارخانه‌ها چینی است، به همین دلیل اپل با عقد قراردادهای متعدد با این کارخانه‌ها تصمیم دارد تا قیمت نهایی محصولت خود را کاهش دهد. علاوه بر قیمت پایین، دولت هند نیز مالیات مربوط به تولیدات محصولات در داخل خاک این کشور را کاهش داده است که این مسئله به ارزان‌تر شدن محصولات نهایی کمک زیادی می‌کند.

بر اساس ادعای Economic Times اپل هنوز فرایند تولید انبوه محصولات جدید خود را در هند شروع نکرده است و شروع این فعالیت برای اپل تا حدودی زمان بر خواهد بود. در عین حال، دولت هند اعلام کرده که فروش محصولات تولید شده در داخل خاک این کشور برای مصرف کنندگان هندی، مالیاتی را برای اپل در پی نخواهد داشت و کاربران هندی می‌توانند آیفون اس ای و آیفون 6 اس را با قیمت بسیار ارزان‌تر از کاربران دیگر کشورها خریداری کنند.

در عین حال، تولید این تلفن‌های هوشمند در هند برای مصرف کنندگان دیگر کشورهای دنیا نیز تأثیر گزار خواهد بود و قیمت این محصولات را نسبت به سابق کاهش خواهد داد. علاوه بر این ادعاها، پیش بینی می‌شود که اپل تولید آیفون اس ای 2018 را نیز به عهده کارخانه‌های هند واگذار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420