لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین بتای عمومی از مک او اس موهاوای منتشر شد

اولین بتای عمومی از مک او اس موهاوای منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش اولین بتای عمومی از مک او اس موهاوای را منتشر کرده است. کاربران عادی از همین حالا می‌توانند با نصب این نسخه، اقدام به تست قابلیت‌های جدید آن کنند. بتای عمومی مک او اس موهاوای تنها یک روز پس از بتای عمومی آی او اس 12 منتشر شده است.

تا پیش از این، نسخه‌های بتای مک او اس تنها برای توسعه دهندگانی که حساب 99 دلاری مخصوص را خریداری کرده بودند، آماده نصب و تست شده بود، اما حالا اپل با انتشار بتای عمومی از مک او اس موهاوای امکان تست قابلیت‌های این سیستم عامل را برای تمامی کاربران کامپیوترهای مک ارائه داده است.

کاربران عادی برای تست قابلیت‌های مک او اس موهاوای از همین حالا می‌توانند با مراجعه به وب سایت تست بتای سیستم عامل‌های اپل از طریق این لینک و وارد کردن حساب اپل آیدی خود، عضو برنامه تست کنندگان مک او اس موهاوای شوند و این نسخه را برای تست روی دستگاه خود نصب کنند. کاربران تست کننده مک او اس موهاوای باید پیش از نصب این نسخه، ابتدا از تمامی اطلاعات بکاپ بگیرند تا با مشکلات آتی مواجه نشوند. گفتنی است کاربران می‌توانند از طریق تایم ماشین از برخی از تنظیمات سیستم عامل نیز نسخه پشتیبان تهیه کنند.

مهم‌ترین تغییرات ارائه شده در مک او اس موهاوای شامل طراحی بهتر پنجره فایندر، حالت تاریک، امکان Quick Look و Quick Actions و همچنین مدیریت بهتر تصاویر از طریق تشخیص هوشمند آن‌ها در اپلیکیشن Photos می‌شود.

علاوه بر این، کاربران باید به یاد داشته باشند که نسخه بتای مک او اس موهاوای دارای مشکلات و باگ‌های نرم افزاری شناخته شده‌ای است که باعث می‌شود تا در تجربه کاربر با کامپیوترهای مک اختلال ایجاد شود. به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی مک او اس موهاوای در پاییز صبر کنند. البته کاربران باید به یاد داشته باشند که پس از نصب این نسخه، امکان داون گرید به نسخه‌های قبلی را خواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420