لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مصاحبه با تیم کوک : اپل همواره به دنبال تغییر دنیا بوده است

مصاحبه با تیم کوک : اپل همواره به دنبال تغییر دنیا بوده است

تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل، چند ساعت پیش مصاحبه‌ای را با مجله Fortune انجام داده است و طی آن در مورد ماهیت اپل و اهداف این کمپانی صحبت کرده است.

تیم کوک در مصاحبه خود همواره بر این مسئله که اپل به دنبال تغییر دنیا و زندگی انسان‌ها بوده، صحبت کرده است. وی بر این باور است که تغییر دنیا با ساکت نشستن و نگاه کردن اتفاقات مختلف رخ نمی‌دهد، بلکه در زندگی باید همواره پویا بود. 

ما همواره به دنبال تغییر دنیا بوده‌ایم و این مسئله از چند سال پیش برای من واضح شده است که با ساکت ماندن در برابر مسائل مهم، چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. برای ما، این مسئله بسیار حیاتی است و به یک چالش بحرانی تبدیل شده است. زمانی که به این مسئله فکر می‌کنم، از خود می‌پرسم که آیا اپل در تمامی این زمینه‌ها تجربه‌ای دارد یا خیر؟ من نمی‌خواهم که اپل به یک سخنگوی بزرگ در مورد تمامی مسائل تبدیل شود، بلکه بر این اعتقاد هستم که ما باید در زمانی مشخص و در مورد موضوعاتی که در آن‌ها دانش کافی داریم، سخن بگوییم.

آیا ما توان این کار را داریم؟ آیا ما حق اظهار نظر در مورد مسائل مختلف را داریم؟ این‌ها سؤال‌هایی هستند که در پاسخ به آن‌ها باید بگویم که اپل به اندازه کافی بزرگ نیست تا بتواند در مورد همه مسائل اظهار نظر کند. اما من همواره بر این عقیده بوده‌ام که اپل می‌تواند در مورد مسائلی نظیر آموزش، حریم خصوصی، حقوق بشر، مهاجرت و محیط زیست تأثیر گذار باشد؛ چرا که آنچه ما در اختیار داریم، چشم اندازی از آینده را به ما ارائه می‌دهد. البته من همیشه بر این باور بوده‌ام که این چشم انداز ممکن است در آینده و از دیدگاه مردم تغییر کند و دیگر صحیح نباشد.

تیم کوک

مدیر عامل اجرایی اپل در ادامه اعلام کرد که تلاش این کمپانی تنها به تولید محصولات با کیفیت و سرویس‌های مبتنی بر آن محدود نمی‌شود، بلکه این کمپانی همواره در تلاش است تا روش‌هایی نوین را برای بهبود کیفیت زندگی همه انسان‌ها کشف کند. همین مسئله باعث شده تا این کمپانی به یکی از الگوهای موفق در زمینه تولید ابزارها و سرویس‌های آموزشی و ساخت محصولات با رعایت مسائل زیست محیطی تبدیل شود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420